FrontLine_
Trådstartare
Sv: AJ! ont ont och ont!
Okej, men då låter det ju mer som det du hade med dina söner.. altså, jag känner inte att bäckenet är "instabilt", utan jag har bara en enorm värk i ryggen/korsryggen och så känns det nästan som om jag har en onormal träningsvärk i ljumskarna även om jag suttit still flera dagar före, och en ilande värk i benen.. Kan det vara så att det är dom där ledbanden istället kanske?
Stå stilla eller sitta stilla är ju inte ett dugg bättre för foglossningen.
Måttlig rörelse tyckte ialla fall jag hjälpte.
Värst var det på morgonen, ta sig dom få meterna från sängen till toaletten kunde ta en kvart. Gick bara gå småsmåsmå myrsteg
Men för att svara TS: jag hade bara foglossning med mellanbarnet (dotter) med sönerna släppte ledbanden i ryggen (blev som sladdriga utänjda gummiband)
Det är en helt annan smärta än foglossning, foglossningen kändes mer som att bäckenet var ostabilt och höll på att lossna i sina beståndsdelar.
Dom andra gångerna var mer en värk från korsryggen ner i höfterna och benen. Ju mer jag rörde mig ju mer ont gjorde det, ibland kröp jag fram hemma.
Okej, men då låter det ju mer som det du hade med dina söner.. altså, jag känner inte att bäckenet är "instabilt", utan jag har bara en enorm värk i ryggen/korsryggen och så känns det nästan som om jag har en onormal träningsvärk i ljumskarna även om jag suttit still flera dagar före, och en ilande värk i benen.. Kan det vara så att det är dom där ledbanden istället kanske?