Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har i andra trådar berättat om problem vi haft med vår 15-åriga dotter. Efter några månaders familjeterapi har det konstaterats att...
Svar
11
· Visningar
1 376
Senast: Jillybean
·
H
Gravid - 1år Jag väljer att vara anonym då allt för många här känner mig IRL, vänligen respektera detta. Jag gjorde ett test i morse och tycker...
Svar
15
· Visningar
1 965
Senast: hemligheten
·
Småbarn Kan jag ta ut två veckors semester och få pengar för det trots att jag är hemma och föräldraledig? Låter kanske som en knasig fråga...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Har slutat ta p-piller och väntar på ja, ni vet! :D Vad hände med er kropp när ni slutade? Jag har fått ökad sexlust, blivit...
Svar
11
· Visningar
1 606
Senast: Lea
·
Gravid - 1år Hur gör ni rent era nappflaskor till era babys?? Ska man koka dem efter varje användning eller räcker det att köra dem i vanlig... 2
Svar
31
· Visningar
8 872
Senast: Mirre
·
V
Övr. Barn mina två äldre tjejer har sin pappas efternamn ( mitt ex ) och idag så skulle vi göra pass åt våra flickor i och med att dom ska i väg...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: bananabambi
·
Gravid - 1år Är det någon fara att sola solarium när man är gravid? Har bara hittat info om att man kan få pigmentfläckar på kroppen. Jag menar... 2
Svar
23
· Visningar
5 483
Senast: Enya
·
J
Övr. Barn Jag är väldigt skeptisk till dessa språkresor utomlands, har fått för mig att det är mest "fylla" som gäller, har jag fel eller? Dottern... 2
Svar
35
· Visningar
10 187
Senast: Jadzia
·
W
Småbarn Vi blev tvugna att avliva en av våra hästar efter 22 år tillsammans pga kolik. Hästarna bor på gården med min systers familj, hon har...
Svar
9
· Visningar
2 979
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år http://www.alltombarn.se/halsa/horseltest-kan-radda-barn-fran-plotslig-spadbarnsdod-1.10917 Intressant!
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Trygg
·
Övr. Barn En kompis till mina barn vill flytta hemifrån, efter flera år av bråk hemma. Föräldrarna är skilda och har delad vårdnad. Barnet har... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
15 843
Senast: MissMolly
·
Övr. Barn Om jag har missat den liknande tråd innan så ber jag om ursäkt. Några forskare har ju fått fram att människor som har varit så djupt...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: escodobe
·
Småbarn Jag är så glad över att Elis nu börjat gå på pottan. Vi har försökt massor, kissa har fungerat sedan förra sommaren, men det har aldrig...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: havreflinga
·
M
Gravid - 1år garanterat førsta gången jag skriver på det hær forumet ! Nu ær det iaf såhær att jag blivit gravid. F.r.om ägglossningen har jag mått...
Svar
6
· Visningar
2 551
·
Övr. Barn Såg lite av ett program på 5:an idag och blev illamående faktiskt. Det handlade om extraordinära föräldrar.. Det var en mamma som ammade... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 456
·
A
Övr. Barn Idag har jag varit på ett klädparty från ett företag som säljer roliga och annorlunda kläder till barn och vuxna. Men fy vad man...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Är man en alltför krävande förälder om man tycker att ens snart 18-åriga dotter kan cykla till och från sitt extrajobb som ligger knappt... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
11 914
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år ÄNTLIGEN kom första tanden, tror den bröt igenom igår kväll eller idag! Det är som en liten sockersmula i munnen (fast den är betydligt...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Till riktigt små barn. Vilken yoghurt är det då? Är det alla man kan använda eller är det dem för barn? Typ Safari och vad dem nu... 2
Svar
35
· Visningar
3 980
Senast: doglover
·
C
Gravid - 1år Har en son på 6 månader och har inte haft så jättestora behov av barnvakt än så länge. Han hänger med på det mesta, och vad gäller...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: Sunshine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka