Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Kl 8.00 var vi inne för bedömning om igångsättning. Eftersom inget var speciellt moget så beslutades om att börja med prostaglandin. Kl...
2
Svar
23
· Visningar
1 989
Senast: Mitten
·
H
Gravid - 1år jag har en liten fråga.. jag är gravid med mitt första barn och tänkte fråga er som fått barn nyligen.. som har det i färskt minne:p...
2
Svar
25
· Visningar
15 164
Senast: vindvissla
·
T
Övr. Barn Skulle vara jätte gulligt om ni kunde hjälpa till med en liten undersökning:) Efter vilken princip döpte ni era barn? Hur många namn...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 051
Senast: oz_joj
·
M
Övr. Barn Min 6-åring tappade sin första tand igår!! Åhh!! Han är ju bara så söt!!!:D:love: Hans stora bekymmer igår var ju hur han skulle...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: marielen
·
R
Gravid - 1år Ja, är det ngn som har gjort det? Träffade idag en gammal vän, och vi blev sittandes och pratade om precis allt i flera timmar. Går...
Svar
15
· Visningar
2 344
Senast: marielen
·
S
Gravid - 1år Jag har ingen koll alls på det här med dagar hit och dit.. Pappan till mitt barn klarar inte av att ta hand om sig själv och får...
2
Svar
20
· Visningar
2 747
Senast: mino
·
Övr. Barn Har fått ett erbjudande om att jobba i sommar. Hon i telefonen sa att det kan vara bra för mig att ta erbjudandet eftersom att jag då...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: doglover
·
Övr. Barn Igår (söndag) hade min sons pappa honom. Vi hade sagt han skulle hämta honom elva, när han inte dykt upp halv tolvringer jag och frågar...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 923
Senast: Pia
·
H
Gravid - 1år Anonymt nick. Jag har plussat. Trots p-piller. Jag har i någon vecka haft en känsla i maggropen och lite molande "värk". Nu för...
2
Svar
20
· Visningar
2 105
Senast: Mims
·
M
Övr. Barn jag har blåa ögon och hela min släkt har det...min kille har bruna hans pappa har gröna och flera i hans släkt blå..... hans mamma har...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 650
Senast: Mims
·
H
Övr. Barn Sambons son kan inte hålla tätt och det händer olyckor titt som tätt, både i byxor och i sängen. Det verkar som att han glömmer bort att...
Svar
10
· Visningar
2 066
Senast: Pilot
·
Gravid - 1år Ja, ni såg frågan. Lovisa växer ju så det knakar på alla håll och kanter och det är ju inte jättemycket plats kvar i liggvagnen. Ett...
Svar
17
· Visningar
1 502
Senast: Pem
·
P
Gravid - 1år Jag hade bf i söndags så idag är det bf+2. Igårkväll så började jag få molande värk i ryggslutet och hade det även när jag somnade. När...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 280
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Diskuterade med en vän om det överlag är lättare eller jobbigare att föda barn när man är ridtjej. Vet att jag läst om det här tidigare...
2
Svar
26
· Visningar
5 631
Gravid - 1år Sonen tappar sina strumpor hela tiden. Fast vi sätter dem utanpå byxorna. Hur 17 får man dem att sitta kvar?
Svar
12
· Visningar
1 360
Senast: vippan
·
Gravid - 1år * När man fått beskedet att man är gravid. Vad får man inte äta? * Innan man vet säkert att man är gravid. Kan man dricka ett glas...
Svar
8
· Visningar
1 347
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Ja, hur mkt sover era bebisar som är i ungefär den åldern? Vet ju att det är väldigt olika från bebis till bebis, precis som hos oss...
Svar
13
· Visningar
14 164
Senast: jerseyko
·
M
Gravid - 1år Dagens tjockis uppdatering.. *Gick upp och åt mina pannkakor som jag nu ätit varje morgon i tre månader. *Försökte ta på mig...
Svar
15
· Visningar
1 422
Senast: Mindra
·
Gravid - 1år Har ni någon doppler som ni lyssnar på bebisen hjärta med? jag har en som är kass! ska slänga den... har inte hört hjärtljuden en...
Svar
3
· Visningar
1 245
Senast: ameo
·
Småbarn Nu har min dotter fått ett flertal av sina saker förstörda av samma barn och jag börjar faktiskt tröttna. Tycker att om man förstör...
Svar
10
· Visningar
2 237
Senast: mino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp