Talibanmamma...?

Sv: Talibanmamma...?

Men det ligger lite i att det är nyttigt att själv vara den som ansvarar för sina transporter. Att planera, själv ta reda på hur och när man ska åka och sen göra det själv.
Jag har sett skräckexempel på folk som fortfarande fått bilskjuts efter de flyttat hemmifrån "för att det är lättare" än att leta på eniro, kontakta västtrafik och sen åka själv. Det är klart att det hade varit underbart att få skjuts ibland, speciellt till "hopplösa" ställen. Men efter en viss ålder så känns det som att det hör till att bli vuxen. OM man bor på ett ställe där det är möjligt. Jag vet de som flyttar ut i obygden och ändå inte skjutsat sina barn. Det känns lite orättvist.
 

Liknande trådar

Träning Lite nattliga funderingar sådär....Visste inte var jag skulle lägga tråden, moderatorn får gärna flytta! Nu har jag ridit så gott som...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 745
Skola & Jobb Nu finns det en insändare på Svenska Åkeritidningens forum som verkligen visar hur skruvat systemet blir när det är fel. Vilka andra...
2
Svar
35
· Visningar
6 491
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Vet inte om detta hamnade i rätt forum - om inte så får moderator ta och flytta tråden! :) Bakgrund: Vår familj (min mamma, pappa och...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: Sansko
·
Ekonomi & Juridik Hej, kloka hästmänniskor! Jag skulle behöva lite input i ett ärende. Skall försöka fatta mig hyfsat kort. Min syster ryckte in i...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
13 604
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp