Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Den här lille mannen ska få en MeiTai som morsan sitter och filar på nu (fast hon borde sova för att orka upp om 6 timmar...) Och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 247
Senast: Marie_C
·
Gravid - 1år Får inga svar konstigt nog på ff. Om man INTE arbetat 6 mån i sträck på en arbetsplats och t ex får sådan foglossning att man inte...
Svar
11
· Visningar
1 865
Senast: jerseyko
·
M
Gravid - 1år Allt var planerat. Jag skulle gå med min SÖTA mage i snygga mammakläder och se sådär härligt blivande mamma glitter i ögonen snygg ut...
2
Svar
32
· Visningar
3 499
Senast: NeverEver
·
H
Övr. Barn Okej, riktigt så illa är det väl inte även om det kändes lite så när jag fick beskedet om att min sambo ev (troligen) kommer vara...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 325
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år http://www.rtin.org/babyinstruktioner/index.htm och vi andra kan behöva få oss ett gott skratt med :D
Svar
10
· Visningar
1 097
Senast: _vizzla_
·
Övr. Barn Jag har ju som de flesta vet en son som precis fyllt 1 år. Till hösten planerar hans riktiga pappa att plugga. Ett utav ställena han...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: pernilla_s
·
B
Småbarn Hej jag har en femårig son som jag kallar "mitt orosbarn". Han föddes med ett litet blåsljud på hjärtat men det har vuxit bort! Hanns...
Svar
14
· Visningar
1 465
Senast: Hoppla10
·
Övr. Barn Ja, ni som har funktionshindrade barn - har ni någon avlastning som är beviljad av kommunen? Har ni ansökt eller tycker ni att "ni...
Svar
12
· Visningar
1 974
Senast: Djurjouren
·
C
Gravid - 1år Hur har ni det ute i landet? När är ert första möte med BM? Förutom Inskrivningen då alltså. Jag går in i V. 24 idag och har mitt...
Svar
13
· Visningar
1 665
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag och mina barns far är skilda sen snart två år tillbaka. Barnen (nu 4 och 8 år) har bott varannan vecka hela tiden, och jag måste...
2
Svar
24
· Visningar
2 941
Senast: Brisa
·
Gravid - 1år Var på återbesök igår för att kolla att allt kommit ut med Cytotec... hade inga "fosterrester" kvar (som läkaren sa) men dock blod o...
Svar
5
· Visningar
2 023
Senast: kisse
·
Övr. Barn hittade ett klipp på youtube, på en bebis som minst sagt hade ett märkligt utseende. vad kan det bero på? :crazy: jag hade blivit...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 728
Senast: vindvissla
·
Småbarn Filip 17 månader har sedan ett tag helt utan anledning dunkat huvudet i golvet eller väggen. Han gör det så pass hårt att han får både...
Svar
6
· Visningar
6 554
Senast: Karolajna
·
C
Småbarn Hur ofta äter/åt era 1-åringar och vad ger ni dem att äta?
Svar
19
· Visningar
2 927
Senast: Ela
·
Övr. Barn Ja nu börjar det närma sig semester (även om det är ett tag kvar) och här har vi börjat planera vart vi ska åka och när. l l l...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Ela
·
Gravid - 1år Jag drattade av hästen i förrgår. En islandshäst på 135 i mkh. Landade på sidan av höften/ryggen. Bör jag vara orolig att bebisen i...
2
Svar
25
· Visningar
8 341
S
Gravid - 1år Hej igen! För några veckor sedan skaffade jag mig ju detta hemliga smurf-alias och berättade att jag testat + samt ställde en mas...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Mammas
·
S
Gravid - 1år Trots att det dröjer ett bra tag innan det är dags att "föla";) så funderar man lite hit och dit på namn. Så snälla man kan väll lägga...
2
Svar
35
· Visningar
6 525
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år trodde ju inte det sant igår när jag tyckte mig känna små buffar, å nu-helt utan förvarning så tryckte någon upp min mage 1 cm på ett...
Svar
15
· Visningar
1 431
Senast: NeverEver
·
  • Låst
Övr. Barn I många år har vi kämpat mot vårat ena barns övervikt . Tyvärr utan resultat ..:confused: Nu när barnet går i ny skola pga ålder så...
14 15 16
Svar
316
· Visningar
30 169
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp