När började era barn krypa?

Sv: När började era barn krypa?

Ja, snart är det dax att barnsäkra, vi har en hel del att åtgärda här hemma... Tänker på det hela tiden, men självklart så kommer det bli så att det inte är förräns den dagen man verkligen måste fixa det som man gör det.... ;)

Saga har börjat trycka upp rumpan när hon ligger på mage, vilket hon gör mest hela tiden. Såfort hon läggs på filten vänder hon sig om och börjar försöka ta sig framåt. Hon blir jättearg iofs när det inte går som hon vill.

Jisses vilket humör den lilla har. Helt otroligt. Hon fick tag på min mobil igår, nu är den trasig pga allt dreggel i den. När jag tog ifrån henne den så skrek hon sig blå.. Hon slutade inte förrän jag gav henne den igen. Inget annat fungerade. Jag börjar förstå inkonsekventa föräldrar nu..

Sitter gör hon helt själv sen ett par veckor tillbaka.

Ja, snart är det dax att barnsäkra, vi har en hel del att åtgärda här hemma... Tänker på det hela tiden, men självklart så kommer det bli så att det inte är förräns den dagen man verkligen måste fixa det som man gör det.... ;)

Vi har barnsäkrat genom att flytta upp dyrgriparna i bokhyllan.. :rofl:
Men nu skall vi förhoppningsvis snart flytta ifrån den här äckliga jävla lägenheten.. Vi har hittat hus där jag kan ha hästarna hemma på gården.. :bump::banana:

Då blir det ju till att barnsäkra automatiskt när man flyttar in.

*kl*

Nu har vi varit på IKEA och köpt grejjer som ska skydda filmer från klåfingrig bebis + alla möjliga skydd!

Ska sätta igång med det i morgon!

Bara bebisvakten som saknas.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 932
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 018
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 676
Senast: Enya
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 437
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar