Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
snabb fråga: kan sonen äta vitvinssås..? Jag håller på att laga supersmarrig kyckingmiddag till mej o sambon o tänkte lägga undan några...
Gravid - 1år
Jag visste inte vart jag skulle fråga, så jag postar en ny tråd. Hur går det om man tonar håret när man är gravid?? är så trött på mitt...
Gravid - 1år
sam brukar bajsa varje dag, men sen vi kom till sverige i onsdags förra veckan har han bara bajsat en gång - i söndags. jag tror att min...
Gravid - 1år
Nu är dotterns födelsedagskalas överstökat, så nu vill jag ha ut den lill* från magen. Så, då kom jag på den brillianta idén att starta...
Gravid - 1år
Ni kanske minns min vän som jag frågat om ett par gånger? En nära vän som väntade sitt första barn och jag har varit så nervös att folk...
Gravid - 1år
Idag satt jag och lyssnade på två mammor på Öppna förskolan som ojjade sig så över att de blivit så knäppa i huvudet när de ammade, jag...
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Ekonomi & Juridik Skulle det funka att de gör en faktura till dig på ditt belopp. Typ "käpphästlektioner xxx kr" om det nu behöver stå nåt specifikt. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.