Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 19 och igår när jag var ute med Hunden så mötte vi andra hundar och han blev helt knäpp och verkligen skulle...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: nexxa
·
Gravid - 1år Jag är nu arbetslös och har BF 10/6 kommer av naturliga skäl nu inte söka ngt mer jobb innan ,orkar inte jobba ngt mer innan nu.Som tur...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Dotterna klass är delad på gympan. Flickorna har snäll lite mjukare gympa bestående av myckat jogg och fniss och sånt man knappt blir...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 334
Senast: mylan
·
Gravid - 1år Nån mer som har en sån liten söting som min som bara ska gå och gå och gå hela tiden. Man ska bara traska runt med henne och hålla henne...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: LitenIsa
·
V
Gravid - 1år Ja, då är det dags att börja tänka på sånt igen. Tidigare åt jag p-pillren Trionetta 28, men vad jag förstår så ska man helst äta...
Svar
10
· Visningar
1 690
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Jag har kämpat in i det längsta för jag VILL INTE vara sjukskriven. Jag tar det så lugnt jag förmår och vilar om det gör ont i kroppen...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jag har i andra trådar berättat om problem vi haft med vår 15-åriga dotter. Efter några månaders familjeterapi har det konstaterats att...
Svar
11
· Visningar
1 369
Senast: Jillybean
·
H
Gravid - 1år Jag väljer att vara anonym då allt för många här känner mig IRL, vänligen respektera detta. Jag gjorde ett test i morse och tycker...
Svar
15
· Visningar
1 964
Senast: hemligheten
·
Småbarn Kan jag ta ut två veckors semester och få pengar för det trots att jag är hemma och föräldraledig? Låter kanske som en knasig fråga...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Har slutat ta p-piller och väntar på ja, ni vet! :D Vad hände med er kropp när ni slutade? Jag har fått ökad sexlust, blivit...
Svar
11
· Visningar
1 596
Senast: Lea
·
Gravid - 1år Hur gör ni rent era nappflaskor till era babys?? Ska man koka dem efter varje användning eller räcker det att köra dem i vanlig...
2
Svar
31
· Visningar
8 826
Senast: Mirre
·
V
Övr. Barn mina två äldre tjejer har sin pappas efternamn ( mitt ex ) och idag så skulle vi göra pass åt våra flickor i och med att dom ska i väg...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: bananabambi
·
Gravid - 1år Är det någon fara att sola solarium när man är gravid? Har bara hittat info om att man kan få pigmentfläckar på kroppen. Jag menar...
2
Svar
23
· Visningar
5 473
Senast: Enya
·
J
Övr. Barn Jag är väldigt skeptisk till dessa språkresor utomlands, har fått för mig att det är mest "fylla" som gäller, har jag fel eller? Dottern...
2
Svar
35
· Visningar
10 145
Senast: Jadzia
·
W
Småbarn Vi blev tvugna att avliva en av våra hästar efter 22 år tillsammans pga kolik. Hästarna bor på gården med min systers familj, hon har...
Svar
9
· Visningar
2 966
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år http://www.alltombarn.se/halsa/horseltest-kan-radda-barn-fran-plotslig-spadbarnsdod-1.10917 Intressant!
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Trygg
·
Övr. Barn En kompis till mina barn vill flytta hemifrån, efter flera år av bråk hemma. Föräldrarna är skilda och har delad vårdnad. Barnet har...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
15 794
Senast: MissMolly
·
Övr. Barn Om jag har missat den liknande tråd innan så ber jag om ursäkt. Några forskare har ju fått fram att människor som har varit så djupt...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: escodobe
·
Småbarn Jag är så glad över att Elis nu börjat gå på pottan. Vi har försökt massor, kissa har fungerat sedan förra sommaren, men det har aldrig...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: havreflinga
·
M
Gravid - 1år garanterat førsta gången jag skriver på det hær forumet ! Nu ær det iaf såhær att jag blivit gravid. F.r.om ägglossningen har jag mått...
Svar
6
· Visningar
2 532
Senast: havreflinga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp