Städdille...

Sv: Städdille...

Men åh, kom hit och städa då, för här ser det ut som ett bombnedslag!

Hmmm... sätt fram en balja vatten, diskborste och plastgrejer på golvet och låt Stoffe "diska". Sen har du massor av vatten att svabba upp och en knatte som behöver byta till torra kläder ! :idea:

Hmmm... sätt fram en balja vatten, diskborste och plastgrejer på golvet och låt Stoffe "diska". Sen har du massor av vatten att svabba upp och en knatte som behöver byta till torra kläder ! :idea:

Det var en bra ide dessutom skulle stoffe älska den. :love: Han älskar att ''städa''. Förhoppningsvis kommer bebis i natt så att jag inte behöver städa imorgon med. Efter idag så tror jag inte det finns så mycket mer.

Mitt humör är jättedåligt idag. Jag är trött och sliten, orkar egentligen inte städa mer men måste göra det för att inte bli galen.

Liknande trådar

Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
17 742
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 204
Senast: julgrisen
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 153
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka