Städdille...

Sv: Städdille...

Men åh, kom hit och städa då, för här ser det ut som ett bombnedslag!

Hmmm... sätt fram en balja vatten, diskborste och plastgrejer på golvet och låt Stoffe "diska". Sen har du massor av vatten att svabba upp och en knatte som behöver byta till torra kläder ! :idea:

Hmmm... sätt fram en balja vatten, diskborste och plastgrejer på golvet och låt Stoffe "diska". Sen har du massor av vatten att svabba upp och en knatte som behöver byta till torra kläder ! :idea:

Det var en bra ide dessutom skulle stoffe älska den. :love: Han älskar att ''städa''. Förhoppningsvis kommer bebis i natt så att jag inte behöver städa imorgon med. Efter idag så tror jag inte det finns så mycket mer.

Mitt humör är jättedåligt idag. Jag är trött och sliten, orkar egentligen inte städa mer men måste göra det för att inte bli galen.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 026
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Hemmet Har funderat på en grej främst idag när jag gått med dammsugaren i högsta hugg och frenetiskt städat varje liten vrå. Tycker det blir...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
21 196
Senast: Nytant
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 237
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar