Om det är så viktigt med liggläge?

Sv: Om det är så viktigt med liggläge?

Är de på bvc hos dig barnmördargalna? :o!!

Sv: Om det är så viktigt med liggläge?

Don't kill the messenger! :D

Vi hade längre än så på väg hem från BB :crazy:

Vi frågade henne om det också och då menade hon att måste man åka så måste man. Men att ta "nöjesutflykter" på längre sträckor de första veckorna tyckte hon man skulle undvika.

Aldrighört förr. Jag skulle aldrig våga skapa egen bilstol på det sätt som beskrivs. Har bekants bekant som arbetar med bla krocksäkerhet och jag gissar att hon skulle bli skogstokig av det förslaget.

Eftersom det var hennes rekomendation så funderade vi på hur vi skulle kunna fästa liggdelen/arna, men vi kom fram till att det inte fanns något bra sätt som verkade säkert. Så barnen fick fint sitta i sina babyskydd.

Är de på bvc hos dig barnmördargalna? :o!!

Så länge man inte krockar så går det ju! :grin:

Våra barn har aldrig åkt på något annat sätt än i sina babyskydd/bilbarnstolar. De har även fått sova färdigt i babyskydden när det behövts.

/Timsetim

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 667
Senast: Amaranthe
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 463
Senast: _Taggis_
·
Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 753
Senast: Snö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar