Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Övr. Barn Känner mig otroligt låg idag. Igår blev sonen hemskjutsad av polisen :eek: Han hade blivit tagen för snatteri i vår matbutik. Vad...
2
Svar
27
· Visningar
7 009
Senast: Diplomaten
·
Småbarn Ni som är ensamstående med små barn, hur länge (vilka tider) är barnen på förskolan och hur gamla är barnen? Jag och exet separerade...
2
Svar
30
· Visningar
6 021
Senast: TantGroen
·
B
Övr. Barn Jag vet att det här är ett ganska omdiskuterat ämne, men här kommer en tråd till. Om allt går som det ska (peppa peppa) så ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 361
Senast: ylvalill
·
Småbarn Jag är ute efter en present till en 4-åring i släkten. Killen i fråga är helt galen i fordon som lastbilar, traktorer, grävare...
Svar
10
· Visningar
1 805
Senast: ylvalill
·
Småbarn Ännu mer barnkommentarer. sitter med barnen kring bordet på förskolan, en pojke tittar på mig och fråga skeptiskt: -har du några barn...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
56 969
Senast: Kiwifrukt
·
Småbarn Min 5 åring är normalt en lättlärd och klok liten kille, men när det kommer till hunden verkar han ibland förlora all impulskontroll och...
Svar
15
· Visningar
1 772
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Vilken mardröm. Har en son i tonåren som tidigare varit mobbad och haft många fiender. Han flyttade skola och har sedan flera år haft...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: qrumelur
·
M
Övr. Barn Idag kan man ju hitta det mesta om de flesta på internet. Googlar man bilder och ett namn dyker oftast bilder på personen upp och går...
Svar
8
· Visningar
2 141
Senast: Snovind
·
Övr. Barn Kollar på familjen annorlunda, skulle ni kunna tänka er att ha så många barn? Kan ni tänka er ett sådant liv, en sådan vardag? Nu vet...
2
Svar
38
· Visningar
3 580
Senast: Björk
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 468
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år För en tid sedan flyttade jag upp till Norrland och en helt ny värld. Träffade min nuvarande genom jobb resa och efter en tids sms mail...
2
Svar
25
· Visningar
3 808
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Har ni sett detta? :crazy: Vilken jä-la idiot rent ut sagt! Stackars bebis... :cry:
Svar
17
· Visningar
1 833
V
Gravid - 1år Ny på förälder :D Jag verkar vara i vecka 5 cirka, har gjort test med veckoindikator. Trodde inte att systemet kommit igån eftersom...
Svar
11
· Visningar
8 081
Senast: voltigehoppare
·
Gravid - 1år Kanske en liten luddig rubrik. Jag och sambon har bestämt oss för att sluta med preventivmedel, med andra ord försöka få barn antar...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Rizto
·
Övr. Barn Så här är läget: vi har ett bekvämt och tryggt hus i ett bra område och två småbarn. Men nu har ett riktigt drömhus dykt upp som ligger...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: majjijann
·
Gravid - 1år Någon som har info om när den nya modellen och färgen kommer till sverige/England? (Kommer beställa från England då den är ca 4000:-...
Svar
3
· Visningar
1 725
Senast: turbofling
·
Övr. Barn En kompis till mig (mamman) är skild från pappan och lever med en annan man. Idag skulle hennes och hennes ex mans gemensamma yngste...
2
Svar
38
· Visningar
8 124
Senast: Calazirya
·
Småbarn Jag är mamma till världens underbaraste lilla 9 månaders tjej som jag också är hemma med framtills dagisstart i augusti-september...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 660
Senast: Cambrie
·
Småbarn Jag vet vad morphea är, att det finns olika varianter och "grader" och väldigt olika prognoser etc etc. Det jag är intresserad av är om...
Svar
0
· Visningar
1 504
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Förra året hade vi kontakt med en specialpedagog ang att sonen var så vinglig och snubblig. Så pass att dagis reagerade på det. Hon...
Svar
5
· Visningar
16 144
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka