Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Nu är jag väldigt nyfiken på er med Allegretto-avkommor. Berätta lite om dom samt vad ni gör med dom (tränar dressyr eller hopp eller...
Svar
8
· Visningar
1 969
Senast: Ploppi
·
X
Avel Någon som har en avkomma efter honom eller träffat på någon??? Och Le val Blanc xx, vad har han gett?? Mvh Johanna
Svar
5
· Visningar
803
Senast: _xanth_star_
·
P
Avel e. Abbé 435. Någon som vet nån som har foto eller fakta om henne?
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Gremlin
·
I
Avel Jag skulle vilja veta innan jag beställer den, vad för slags statistik som står i den. Är det enbart betäckningsstatistik för levande...
Svar
3
· Visningar
1 463
K
Avel Tänkte betäcka mitt sto nästa sommar. Då är hon 18 år gammal. Hon är en pigg och frisk häst. Tycker ni att det är en allt för gammal...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Görel
·
Avel Mitt hingstföl är snart 4 månader och har haftden ena testikeln nere sedan han föddes. (Jag har inte haft full koll, men det var bara en...
Svar
7
· Visningar
9 849
Senast: ako
·
Avel På söndag åker vi till stationen! Nu funderar jag på vad stoet behöver med sig i pappersväg? Är det något jag behöver skicka in...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: Trissa
·
Avel Hej! Någon som har era/ert dräktiga sto/ston på lösdrift, allså ute på vintern, med tillgång till liggplats/vinskydd/utestall och...
Svar
9
· Visningar
2 254
Senast: Mampas
·
Avel Det skulle vara kul att jämföra priserna på era betäckningar. Stations priser. Alla avgifter. Kul att jämföra. Fick min första räkning...
2
Svar
37
· Visningar
2 300
Senast: n1ann
·
E
Avel Hade för mig att jag för ett par månader sedan på asvh´s hemsida fann en information som meddelade att 5-åriga ston som inte fått föl ej...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: ecssory
·
B
Avel Hej, jag har ett litet nätt varmblodssto(travare). Vi funderar på att ta ett föl efter henne och förhoppningsvis ska min 10 åriga dotter...
Svar
8
· Visningar
1 563
Senast: diny
·
Avel Jag fick häromdagen kontakt med en travtränare som var i stallet. Samtalet ledde oss in på vissa kända travhingstar och dess psyke. Det...
Svar
19
· Visningar
2 325
Senast: diny
·
M
Avel hur ska man kunna hitta en hästs stamtavla om den kommer från norge? jag vet att det ska finnas någon sida där man ska kunna söka på...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Formosiss
·
Avel Min islandshäst fick föl sent i år,fölet är nu c:a en vecka. Fölningen gick bra,hon fölade ute och allt ser normalt ut ,problemet är...
Svar
4
· Visningar
856
Avel Allt såg mycket bra ut. Nu är det bara att vänta tills 90 dagars koll och betalning. :idea:
Svar
4
· Visningar
751
Senast: shady
·
Avel Hur länge kan egentligen ett sto gå över? Vi har ett som skulle fölat för fyra eller tom fem veckor sedan som först nu har börjat på att...
Svar
16
· Visningar
1 545
Senast: Lazio
·
M
Avel Dom ringde nyss från hinngststationen och mitt sto hade tagit sig med Briar *såå glad*
Svar
8
· Visningar
988
Senast: Morotsbiten
·
R
  • Låst
Avel kall avmaska lilla tjejen som nu är 9 veckor. Skall använda Ivomec. ad för vikt skall jag beräkna på? Det är ett halvblodsföl i...
Svar
1
· Visningar
1 314
Senast: ameo
·
Svar
2
· Visningar
707
Senast: HillsBon2
·
J
Avel hejhej....jag undrar om det finns någon här som har betäckt sitt varmblodssto.(travare) med en halvblodshingst?. jag funderar på att...
2
Svar
24
· Visningar
1 556
Senast: marieka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar