Vikten på 3,5-mån föl?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Francess
  • Startdatum Startdatum
Japp, Zilveradoh är på tapeten! Kul, då hade jag inte helt fel för mig i alla fall. Pinsamt om jag kommit med felaktiga uppgifter juh.

Förresten, har du planer på att visa Zilver på treårstestet 2006? Utom tävlan förstås, men i alla fall?

Oj, har inte tänkt på det faktiskt! Fast det hade varit väldigt roligt att vara med!
Vi får väl se hur han utvecklas och vad ekonomin säger om två år. Han ska ju på inridning oxå! :)

Om han kommer hem idag så ska jag nog fixa några kort!

Sen ska jag försöka ta några när han tömkörs oxå, vi får se... :)

Ja, det är mycket som ska klaffa inför en ev treårstestanmälan. Men visst hade det varit roligt!

PS. Zilver såg jättefin ut på bilderna. :love:

Jovisst hade det varit kul!! Det tål att funderas på iallafall! :)

Ja, visst är han fin! Men ovårdad! Han har inte sett en borste på evigheter! He, he! :D

Han har väldigt mycket man...som ligger åt båda sidorna...det har Zeb med! Jag hoppas min fölis ärver sin mammas man istället. :crazy:

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 546
Senast: Raderad medlem 149793
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 282
Senast: sardellen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka