Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel jag har märkt en viss (oroväckande) besatthet hos stoägare av Capitol I blod.. Visst, det är väldigt bra blod.. Landgraf Blodet, som...
2
Svar
23
· Visningar
2 991
Senast: Ancor
·
Z
Avel Era 1,5 åringar: födda, mkh, förväntad mkh April-03 153 cm 165 cm
2
Svar
23
· Visningar
1 771
Senast: krypto
·
Avel Om man vill betäcka sitt sto så tidigt som möjligt, vilken tidpunkt är det då normalt att betäcka???
Svar
6
· Visningar
945
Senast: Görel
·
Avel Är det nån som känner till dessa hingstar? Royal Highness, f 00 e Regazzoni u Dorain e Dream of Glory - Welmeyer - Lanthan - Argentan...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: cissiny
·
Avel Hej allihopa! Jag funderar på att betäcka mitt arabsto med Cortus i sommar men funderar lite på hur dana hans avkommor blir??Är det...
Svar
13
· Visningar
2 839
Senast: Casper
·
H
Avel Nu vill även jag ha hingsttips från er. :D Jag har ett sto e Pajazzo- Lombard. Grov i typen men rätt liten, bara 163 cm. God ridbarhet...
2
Svar
23
· Visningar
2 552
Senast: FadeAway
·
Avel Någon som har el träffat avkommot till Arrlik? Min kompis funderar på att använda honom till sitt fbl sto e:Strong Statement -...
Svar
2
· Visningar
1 859
Senast: Cronis
·
Avel Någon som vet något om denna Fjordhäst? Det är en hingst vad jag vet... Någon som har någon info om honom? Det är min pålles farfar;)
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Habina
·
Avel hmm, undrar om ni är trötta på mina frågor..*ler* Jag såg att willibald inte fått några vidare siffror på bedömning..37 p. och när jag...
Svar
2
· Visningar
1 255
Senast: _Peplis_
·
N
Avel Tänkte höra om det är någon som har någon avkomma efter Guido. Har själv ett sto som är 4 år. Skulle gärna vilja veta vad det har blivit...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Thildha
·
T
Avel Jag undrar om några har lite fakta om Briars avkommor? Jag skulle vilja veta allt om dessa. Jag tycker att Briar är en gudomlig hingst...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 887
Senast: RebeckaKihlberg
·
Avel Jaha, då var det dags att fundera på hingst. Har svårt att bestämma mig och behöver hjälp :D Såhär ser lilla damen ut: Här är...
2
Svar
27
· Visningar
1 999
Senast: Veronika
·
P
Avel Hur vanligt är det att betäcka på fölbrunsten? Har ett sto som ska föla i juli och själv så tycker jag att det blir sent att betäcka...
Svar
16
· Visningar
1 296
Senast: gonkan
·
Avel Nu är det officiellt - Sack är såld till Danmark. :cry:
Svar
9
· Visningar
993
Senast: Görel
·
Avel Fortsätter med min uppsats om travhästar. Har kommit till betydelsefulla avelshingstar. De gamla tiders gamla hingstar har jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 867
Senast: solros
·
H
Avel Är det någon som har god koll på hur Elithingsten Flyinge Amiral nedärver sig? Frekvens av lösa benbitar mm? Står i begrepp att köpa...
Svar
9
· Visningar
3 047
X
Avel Hej är det någon som vet vem Ulan II var? han var (är?) en franskt travare vet att han fanns i gbg området en gång i tiden, någon som...
Svar
9
· Visningar
1 277
Senast: martha
·
S
Avel Många anser ju att det är okej att betäcka ston med eksem om stoet är importerat... Vad tycker ni? Motivera...
Svar
7
· Visningar
1 043
B
Avel Vad har hänt med CG. När han gjorde sitt bruksprov va han en hingst man la på minnet. Nu när jag såg honom hade han utvecklats till en...
Svar
1
· Visningar
851
Avel Vad är det man kollar på på riktigt unga hästar och föl och kan se/ana att det blir "bra" som vuxna? T.ex om man är på jakt efter en...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka