höjd på åringar - sammanslagen tråd

Sv: Hur höga är era åringar nu ?

Nu har jag mätt min lilla busa och hon är på väg över ponnygränsen nu, 7.5 månad gammal. 146 cm fram och 148 bak. Har lugnat ner tempot lite nu vad gäller tillväxten, vilket gläder mig som ska fixa utfodring men allt vad det nu innebär för att få i dem allt som en växande individ kan behöva :cool:

Sv: Hur höga är era åringar nu ?

Jag har två halvblodshingstar.

Den ena är 150 cm och den andra är 149 cm

Jag hoppas de blir 170+

Sv: Era 1,5 åringar: födda, mkh, förväntad mkh

Hon är ju närmare två år nu men hon är 150 över manken och ca 155 över baken. Född 27 maj -03. Hoppas att hon blir närmare 160. Ponnymamma.

Sv: Era 1,5 åringar: födda, mkh, förväntad mkh

född juni -03
157 cm
165+?

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 554
Senast: warg
·
Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 371
Senast: fio
·
Träning Lite nattliga funderingar sådär....Visste inte var jag skulle lägga tråden, moderatorn får gärna flytta! Nu har jag ridit så gott som...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 842
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka