Briar-avkommor

Sv: Briar-avkommor

Ok, förstod att du visste så det var bara en parentes.

Här kommer en bild på min Briar avkomma, äger henne ej själv längre.

maggie11.jpg

Kunde du inte lägge in den bilden du har på henne från sidan?...den där bilden säger ju liksom inte mkt om hennes exteriör även om hon är fin.

Blev nog en del antal ökade ston i samband med OS....annars tror jag inte fullt så många är förtjusta i 90 dygnsavgifter egentligen.

Jag har inte den bilden på denna datorn, måste fixa över den först bara. Fast detta kort är nyare än det andra.

Jo visst blev det väl ett uppsving pga OS. Återstår att se hur många han får nästa år. Om det var en tillfällighet nu eller om tränden håller i sig.

Du som sett Shady, titta på Maggies ögon, visst är det Shadys ögon? Sedan är det Pappa upp i dagen.

ah, din new balance avkomma påminner faktiskt lite om våran!
fast det är warsteiner-chirac på mödernet.

Ja jag tror det är den bilden....

Hon är så fin så fin! Lik pappa men har mammas ögon precis som du säger.Mkt trevlig i sin typ.

Ja då var det inte bara jag som såg att det var Shadys ögon. Men man kan se att det hänt en del mellan korten. Synd bara att hon har täcke på sig.

Oja det syns tydligt att hon utvecklat halsen mer och fått lite mer nacke.Man kan ana vad som döljer sej under täcket... ;)

Tycker hon ser jättefin ut! Nästan så man skulle tänkt sej en kopia... ;) :D

Och den sålde jag. Fast det är klart jag behöll ju den andra som kanske blir bra också. Fast kombinationen kanske skulle göras om?

Hej,

Visst blir man förvånad när det kommer ut en fux med så mycket vitt med New Balance, brun med väldigt lite tecken, som far o vårt svarta Weltmeyersto som mor. Apropå Briar så ringde vi faktiskt till hingsthållaren på skoj o frågade om han hade haft nån skvätt från Briar o använt den av misstag. Vet inte vilket kort du tittat på men han har verkligen mycket vitt i förhållande till föräldrarna. Har också hört att det blivit en del fuxar e New Balance men det kan ju även komma från mamman. Lite kul är att han nu i vinter också visar sig få ljusare man o i svanser är redan mer vitt än vad fuxfölen brukar ha i fölpälsen så det ser riktigt trevligt ut.

Hälsn Ann

www.stubbang.com

Ja jag tycker ju inte kombinationen är fel...hon hade ju dessutom mkt luft i sin gång(trevligt).Ska bli mkt intressant att få se hur det går på treårstestet... ;) :D

Ja jag skulle nog få försöka kämpa med självbehärskningen för att inte köpa en sådan trevlig häst! ;) :D :angel:

Briar passade ju henne synnerligen väl och jag tror du hade fått en relativt lättsåld fölunge om du inte skulle haft den själv förstås. ;)

ja, våran har fått några konstiga tecken bak, ska försöka fotografera så att du kan få se om du vill?

ja, lillen som heter nectar är också fux! fast jag tror att det är från mammans sida!

ah, okej. det är trevligt med fuxar tycker jag!

just det. nectar är också liite ljusare i svanswn har jag för mig...

Jättefin!
Kul att få se ett sto äntligen! ;)

Mycket lik typen som jag sett på de andra.
+ att även hon har uträglad könskaraktär!

Jag förstår att du är nöjd!

mvh

Ja visst är jag nöjd, önskar bara att jag hade behållt henne också, men men man kan inte få allt.

Var glad att hon fick stoets ögon. Briars bomärke tycks vara mkt ögonvita (på de avk jag sett) och det kan man ju vara utan.

Hon har shadys blick, fast med ögonvotorna. Har alla hennes föl fått utav någon anledning.

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: CaisaCax
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Sasse
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 362
Senast: Ridinglady
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
26 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat