Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Z
Avel Har ett väldigt stort problem. Min häst ska föla i juni, och i slutet av februari ska vi bygga om hela stallet (så att det får plats en...
Svar
4
· Visningar
760
Avel I fredagskväll flyttade min 8 månaders hingst och det blev därmed avvänjning. Avvand nattetid har han varit i ca 1½ månad redan, men han...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: Lupin
·
C
Avel Är det nån som vet nån sida som man kan gå in och söka på t.ex. genom hästens namn? Jag har en häst som jag inte har några papper på...
Svar
8
· Visningar
3 047
Senast: Jfrelin
·
Avel Han är 8 månader den 9 feb. Han är ca 1,46 nu. Hans mamma är 1,73 hans pappa är just nu 1,75 (6 år) Nå vad tror ni? Jag får nämligen...
Svar
17
· Visningar
1 359
Senast: Jarrah
·
Avel *suck* Då har det hänt, det som inte händer. Sånt händer inte mig eller någon jag känner inte så försiktiga som vi är med våra...
Svar
18
· Visningar
1 684
Senast: Vala
·
S
Avel Mitt kallblods sto med föl var uppstallad för betäckning sommaren som var. Visst är jag medveten att det inte alltid fungerar :( ...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: kima
·
N
Avel Hej! Jag undrar om Ni skulle vilja vara snälla och dela med Er av Era erfarenheter om hur Ni löst den sociala biten för Era...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: ameo
·
Avel martha, jag skulle ju försöka få tag på var man kan hitta information om franska ston under min Frankrikevistelse... Det är säkert fler...
Svar
1
· Visningar
1 130
Senast: martha
·
F
Avel Är det någon som kan ge tips på en relativt liten hingst (ingen 170-centimetrare!) som är godkänd för halvblodsavel? Helst ska han vara...
2
Svar
31
· Visningar
2 239
Senast: Görel
·
V
Avel Hur gammal är en islandshäst när man kan betäcka henne för första gången :cool:
Svar
1
· Visningar
727
Senast: em76
·
A
Avel Vad är er åsikt om honom? Är det någon här som har använt honom denna säsong?
Svar
7
· Visningar
1 284
Senast: Sabina_Larsson
·
Avel Är det någon fler här som har en Turban Rose avkomma? Skulle mest vilja vet hur era är mentalt?? Min är en nybliven 6åring som är...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: Sabina_Larsson
·
Avel har letat info om denna hingst men hittar inget... kan någon hjälpa mej ??
Svar
5
· Visningar
1 758
Senast: Pisan
·
J
Avel Är det någon som vet om det finns semin till islandshästar? Jag har ett sto som är lite bakteriekänsligt och vet föreslog insemination...
Svar
10
· Visningar
3 149
Senast: Vala
·
Avel Verkar vara en hel del som är emot de tyska hingstarna :angel:. Själv är jag rätt frälst av deras holsteiner. Visst finns det snygga...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: shady
·
S
Avel Har frågat här förut utan att bli klokare men frågar igen och hoppas att någon vet.... Jag letar information om arabhingsten Magnat (e...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Cesam
·
E
Avel Läste i ridsport att Rubinrot har blivit bukopererad. Är det någon som har hört hur det har gått för honom efter det?
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Rufsan.
·
R
Avel Jag undrar om det finns någon som vet nåt om en fullblodshingst som heter King of Spain xx ? Jag har varit inne på pedigree all breed...
Svar
18
· Visningar
1 069
Senast: Evelip
·
A
Avel Jag har nyss börjat intressera mig för avel och har i planerna framöver att ta fram ett föl som "påläggskalv". Min nuvarande häst är...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Fredag
·
S
Avel Ska lösa hästpass på min importerade KWPN-valack snart. Är det någon som vet vilken färg det blir på papprena då? Blir de gröna eller...
Svar
12
· Visningar
1 119
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka