buskisavel

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Rist
  • Startdatum Startdatum
Sv: buskisavel

*svarar till alla*

förstår inte riktigt vad som hände, läste hela tråden som utvecklat sig på ett lite otrevligt sätt och när jag loggade in så jag kunde svara hade en hel sida försvunnit :confused: antar att den antingen blivit raderad eller så är min data helt knäpp, båda anledningarna lika troliga.

det är tråkit med personliga angrepp, när man kan få ut så mycket av en het debatt baserat på fakta, men antar att det är omöjligt med så mycket kärringar i sporten :devil: (mig och lilla stoet inkluderat) förstår att det ligger mycket bakom och att det inte har med min tråd att göra men det skulle var MYCKET tråkigt om vi förlorade roslagen på grund av just den. :(

till nafayette (stavning?) jo jag försöker se kritiskt på mitt sto, men ska ta mycket hjälp om jag bestämmer mig för att ta föl efter henne då det är omöjligt att se objektivt på det hela. (och hon ÄR söt, speciellt när hon tigger godis....) Dessutom måste jag ha hjälp med att välja hingst, kan bara se vilka jag tycker är snygga, absolut inte vilka som kompletterar stoet. ;) såg en på en videosnutt som jag gillade, han hette wolkentanz II, en riktig godbit, antagligen en galen kombination med mitt sto :smirk:

kommer inte ihåg vem som skrev om hästhandlaren. Nej den här var ingen hästhandlare, han höll en liten flock på grund av sentimentala skäl, men blev tvungen att sälja på grund av sjukdom.

Sv: buskisavel

Rist skrev:
*svarar till alla*

förstår inte riktigt vad som hände, läste hela tråden som utvecklat sig på ett lite otrevligt sätt och när jag loggade in så jag kunde svara hade en hel sida försvunnit :confused: antar att den antingen blivit raderad eller så är min data helt knäpp, båda anledningarna lika troliga.

det är tråkit med personliga angrepp, när man kan få ut så mycket av en het debatt baserat på fakta, men antar att det är omöjligt med så mycket kärringar i sporten :devil: (mig och lilla stoet inkluderat) förstår att det ligger mycket bakom och att det inte har med min tråd att göra men det skulle var MYCKET tråkigt om vi förlorade roslagen på grund av just den. :(
Tråden är grovrensad och NU håller sig ALLA till ämnet :devil: . Jag kommer hålla järnkoll så att inga fler övertramp sker!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka