Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

W
Avel ... tänkte jag här försöka skapa en tråd om ston, som ändå är av allmänintresse! (För det verkar ju vara det som krävs för att tråden...
Svar
12
· Visningar
1 510
Senast: Aladdin
·
C
Avel Hej! Jag har en hingst f.-84 som är E:Exkurs xx UE:Sabatini xx. Han är importerad från Holland -89 tror jag. Är det någon som vet nåt om...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Cat_and_rat
·
M
Avel Är det någon som är duktig på fullblod och kan berätta lite om dessa två? Jag har blivit erbjuden att köpa ett sto med denna stam. Hon...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Månsane
·
C
Avel Ville bara veta om det är någon här som kan rekomendera några sidor på nätet om stofamiljerna inom den svenska halvblodsaveln. Har sett...
2
Svar
32
· Visningar
2 808
Senast: shady
·
N
Avel Min pålles föl åkte i lördags (söndag nu) det blev inte den snälla metoden avvänjning då det inte fanns fler boxar i det stall jag står...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: CosmicQueen
·
Avel Jag hörde just att han skall stå på transportsperma iår. Någon som vet om detta stämmer??? Vill så gärna ha hans underbara stam till...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: Burra
·
Avel Kom på en sak när jag satt och titta på startlistorna till bruksprovet, det finns ju ett par fbl med, dessutom har jag ju själv en...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: QuickStar
·
Avel När jag betäcker mitt svenska halvblod med en Trakehner, vad blir avkomman? Väljer jag själv hur jag ska registrera avkomman, eller...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: cateye
·
Avel Lillis Frisäng är det någon som känner till honom? Vill veta allt som går då jag har köpt en häst efter honom.
Svar
4
· Visningar
744
Senast: TooFatToFly
·
Avel Vad kostar det på ett ungefär att testa sto och föl för registrering? :confused:
Svar
6
· Visningar
2 500
Avel Lovande unghingstar säljs ibland med hingstkontrakt har jag sett... Någon här som sålt sin unghingst med hingstkontrakt, eller köpt en...
Svar
17
· Visningar
1 341
L
Avel Jag håller på med "ett projekt" om Avel i allmänhet med inriktning på genetik och färganlag. Jag hade velat ha några bra länkar till...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Linn_89
·
S
Avel :) Bara undrar om de e nån som har en en häst efter almeto? Skulle va jätte kul om ni visste nån som hade de/ har de sj. Isf: hur är...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: saaara
·
S
Avel Är det någon som vet någon ting om fullblods hingsten Greek Song och/Eller travhingsten Pontcaral. :rofl: Har två ston efter dem och...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Sabina_Larsson
·
N
Avel Efter att jag länge sökt en påläggskalv inom dressyren så har jag hittat en unghingst som verkar lovande och intressant efter Pascal...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 119
Senast: Cat_and_rat
·
T
Avel Har inte så stor erfarenhet -eller ingen erfarenhet alls av avel, och undrar därför hur länge man inte bör rida före och efter betäckning.
2
Svar
29
· Visningar
3 793
Senast: EmblaAsk
·
M
Avel hej har ett paint sto bay tobiano e: svart/vit tobiano u: red dun. färger på dom första 3 generationerna 3 chestnut 2 sorrel 4 bay dom...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Roheryn
·
A
Avel Släppte ut mitt dräktiga sto idag och då ser jag att hon droppar vit mjölk från juvret. Vad jag undrar över är hur långt innnan dom gör...
Svar
17
· Visningar
1 428
Senast: annele
·
Avel yippie, idag kände jag de där underbara första små kickarna från PP:s mage...kan knappt bärja mig, oc hon som inte ska föla förrän i maj...
Svar
10
· Visningar
857
Senast: Vala
·
R
Avel Hej! Jag har smugit runt i skuggorna på avels forumet i några månader nu och tänkte äntligen ta lite mod och skapa en egen tråd :)...
2
Svar
21
· Visningar
2 430
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka