Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Kollade in Tap In's stam, vart har han fått sitt skimmelanlag ifrån? Jag hittar det inte?? Någon som vet vart han har fått det ifrån...
2
Svar
35
· Visningar
2 845
Senast: Nafayette
·
S
Avel Hoppas ni travkunniga människor kan tänka er att hjälpa mig lite.. Min kuse: sanni Mon Far: Super Mon (US) Mor: Hazel Valentine (DK)...
Svar
4
· Visningar
798
Senast: martha
·
L
Avel Är det någon som vet några säkra tecken på en nära förestående fölning?Vi hade en shettis hemma som blev betäckt den 15 maj-04 och hon...
2
Svar
25
· Visningar
5 003
Senast: legolaspiggelin
·
Avel Finns starr med på defektlistan? Vet en som har ett sto som fått starr på ena ögat på gammla dagar som dom gärna skulle vilja avla på...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: shady
·
Avel Som en del av er vet, har jag en shetlandshingst som blev godkänd för avel i september förra året, då tre år gammal. Han fick då G tom...
Svar
8
· Visningar
1 092
C
Avel En av "mina" hästar (hemlånad) ska vara odräktig, men nu ehm har hon börjat fylla på me mjölk eller va man säger.. Ja kan inte sånthär...
Svar
1
· Visningar
655
M
Avel Till mitt sto som är E gaspadin..ue hertigen Nätt liten dam på 163 cm De jag vill med fölet är att den ska bli större så en hingts...
2
Svar
29
· Visningar
2 209
Senast: Morotsbiten
·
Avel Har en åring i stallet och hon är fux men nu på senare tiden har hon fått massor av vita strån över hela kroppen, mest i huvudet. Vi...
Svar
18
· Visningar
1 955
Senast: Veronika
·
Avel Har dom samma färgsystem på sina papper som asvh?
Svar
5
· Visningar
948
Senast: EoG
·
M
Avel vet någon vad transportkostnaden på hans skick blir? Har någon en bild där han står uppställd? Jag har bara sett honom på bilder när...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: md5krist
·
Avel Är mycket intresserad utav att använda Hellrik till mitt ena sto. Är det någon som sett honom "live" och som skulle vilja berätta...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: crazy
·
R
Avel Är det någon som har koll på när welsh P/B-hingstarna visas? är det när övriga welshhingstar visas i april? hur många är anmälda? Har...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 373
Senast: peråke
·
Avel hur gamla va era ston när de fick sitt första föl?
2
Svar
31
· Visningar
2 450
Senast: poloplayer
·
D
Avel Jag går i planerna på att betäcka mitt korsnigssto med ett halvblod så jag vill veta vad det kostar på ett ungefär och hur man gör...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Fredag
·
Avel Nu är det så att jag har hört så många olika sätt att transportera sto med föl. Hur gör ni när ni t e x ska åka till seminstationen med...
Svar
13
· Visningar
1 446
G
Avel Två frågor: Hur många dagar är genomsnittsstoet brunstigt? (Mitt sto visar oftast tydlig brunst, men jag har inte räknat dagarna...
Svar
2
· Visningar
1 384
Senast: Gisburne
·
P
Avel Hej! Jag letar efter info om en hingst som heter Jazztime. Tror han är efter Jazz, vild gissning ;) , vet att han är undan ett...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Pockan
·
W
Avel någon som har något bra tips till mitt sto? Hon är hbl/arab, riktigt bra trav och av bra ridmodell. stam Azir...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: Fredag
·
Avel Hur var det nu....vad krävs egentligen för att en arabhingst ska få användas i "allmän" avel, dvs betäcka främmande arabston? har för...
17 18 19
Svar
374
· Visningar
30 651
Senast: crazy
·
Avel Någon som ver om den svenska Halvblods hingsten Gulliver ? har någon en bild på han ... vet ej vad han har för några siffror eftersig...
Svar
13
· Visningar
1 342
Senast: fundersam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30