Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har dom samma färgsystem på sina papper som asvh?
Svar
5
· Visningar
950
Senast: EoG
·
M
Avel vet någon vad transportkostnaden på hans skick blir? Har någon en bild där han står uppställd? Jag har bara sett honom på bilder när...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: md5krist
·
Avel Är mycket intresserad utav att använda Hellrik till mitt ena sto. Är det någon som sett honom "live" och som skulle vilja berätta...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: crazy
·
R
Avel Är det någon som har koll på när welsh P/B-hingstarna visas? är det när övriga welshhingstar visas i april? hur många är anmälda? Har... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 386
Senast: peråke
·
Avel hur gamla va era ston när de fick sitt första föl? 2
Svar
31
· Visningar
2 455
Senast: poloplayer
·
D
Avel Jag går i planerna på att betäcka mitt korsnigssto med ett halvblod så jag vill veta vad det kostar på ett ungefär och hur man gör...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: Fredag
·
Avel Nu är det så att jag har hört så många olika sätt att transportera sto med föl. Hur gör ni när ni t e x ska åka till seminstationen med...
Svar
13
· Visningar
1 453
G
Avel Två frågor: Hur många dagar är genomsnittsstoet brunstigt? (Mitt sto visar oftast tydlig brunst, men jag har inte räknat dagarna...
Svar
2
· Visningar
1 388
Senast: Gisburne
·
P
Avel Hej! Jag letar efter info om en hingst som heter Jazztime. Tror han är efter Jazz, vild gissning ;) , vet att han är undan ett...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Pockan
·
W
Avel någon som har något bra tips till mitt sto? Hon är hbl/arab, riktigt bra trav och av bra ridmodell. stam Azir...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Fredag
·
Avel Hur var det nu....vad krävs egentligen för att en arabhingst ska få användas i "allmän" avel, dvs betäcka främmande arabston? har för... 17 18 19
Svar
374
· Visningar
30 671
Senast: crazy
·
Avel Någon som ver om den svenska Halvblods hingsten Gulliver ? har någon en bild på han ... vet ej vad han har för några siffror eftersig...
Svar
13
· Visningar
1 347
Senast: fundersam
·
H
Avel Inavel eller linjeavel Vad händer om 2 halvsyskon, samma pappa ej samma mamma får ett föl eller om dom har samma morfar? vad är det för...
Svar
10
· Visningar
1 633
Senast: Cesam
·
M
Avel jag antar att ingen här inne kan svara på min fråga men jag provar ändå. i american curly stamtavlor finns ofta damele ston och damele...
Svar
4
· Visningar
1 360
Senast: Goblin
·
Avel Hej Funderar på att använda Rambo & Zephyr till mina ston, men har fått så lite information om dessa. :confused: Rambo har jag...
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: Masse
·
M
  • Låst
Avel Någon som vet någe omdenna hints??... avkommer personliga åsikter osv?? Han är ju sååå snygg :love: 2
Svar
32
· Visningar
2 362
Senast: shady
·
M
Avel Jag har ett hblsto e.Master 850. Hennes ben är inte vackra, inåttåad fram och lite vek i kotorna bak. Läste i hingstkatalogen om Master...
Svar
10
· Visningar
1 581
Senast: Görel
·
A
Avel Vad ska man tänka på att ha i stallet? Handdukar, laxermedel, ren sax - vad mer? Kan ni ge tips på vad ni brukar se till att ha hemma...
Svar
16
· Visningar
3 061
Senast: kima
·
Avel Har ni fått något sånt? Som har jääääättelånga ben/jäääääättekorta ben, skum teckning, väldigt överbyggda bak eller vad som helst... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 052
Senast: Prosit
·
B
Avel Hej! Jag vet att detta säkert tagits upp flertalet gånger och kan säkert läsas lite överallt men då man sitter på modem och inte kan...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: CK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka