Hingsttips sökes

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Morotsbiten
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hingsttips sökes

Den hästen som är på bild är efter det stoet som jag har som också har Gaspadin som pappa.

Gazton som han heter (hästen på bild ) är efter Castor som tyvärr inte är kvar i sverige annars hade jag gärna betäckt med han igen då jag tyckte att det blev en trevlig och bra avkomma de emellan dock lite stor för mig han vara ca 168 cm som 4 åring.

okej ja det ser ut att vara en trevlig häst iaf=).. svårt de där med att välja hingst=(.. hehe man kanskke ska inseminera med alla de hingstar amn vill ha och så får amn se vilken de blir.. hhehe blir kanske en aningens dyrt*skojar* :rofl:

Nepal och Larrami är Hertigens föräldrar, jag undrar vem som är mormorsfar respektive mormorsmorfar till ditt sto?

precis under 2000 precis som jag vill ha=) :bump: :banana:
ca 2000 är för mig mellan 1800 och 2200

hur kunde du läsa vad jag har skrivit?? jag skulle ju pláceras på din ignorera lista. :angel:

Ja du det undrar jag med. du låg där men nu är du botta... bufefalos som spökar. för snuffsan ligger iaf så fint kvar på iggnorlistan..Ska lägga till dig där igen...

Hej svejs

Liknande trådar

G
Avel Om vet ger klartecken lutar det nog åt att jag ska betäcka mitt sto i år=) Hennes stam är följande E Gaspadin ee Gaspari ue...
2
Svar
25
· Visningar
2 763
Senast: Gazzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka