Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej! Vet någon något om Welsh eller Connemarahingstar i sverige?? Stam, färg, hur dem gått på utstälningar och tävlingar, och hur...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: Nougat
·
J
Avel Ni som har koll på dom olika sto familjerna vad vet ni om stofamilj 4? Har ett sto i avel ur just stof 4, hade varit kul att veta lite mer! 5 6 7
Svar
124
· Visningar
13 208
Senast: CowMow
·
P
Avel Fick inbjudan (eller information om) fölbesiktning idag. Har dock ett litet problem tror jag.... Mitt sto dog efter fölningen, så fölet...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: PrincessOfLjungen
·
Avel Jag har nyligen fått reda på att min häst har kissing spines.:( Hon har fungerat som tävlingshäst med meriter upp till msv hoppning och...
Svar
8
· Visningar
5 672
Senast: QuickStar
·
Q
Avel Var på stationen idag och kollade stoet på 17:e dygnet. Och hon var dräktig :bump:, på första försöket dessutom. MEN det fanns två...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Quadrophenia
·
Avel Finns det någon lista på nätet över veterinärer som utför ultraljud eller blir det till att ringa runt. Finns ju inte många i...
Svar
2
· Visningar
666
Avel Jag har hittat en hingst som verkar intressant!:) Men jag vill höra mig för lite grann. Finns det någon här som har någon avkomma... 2
Svar
38
· Visningar
2 654
Senast: QuickStar
·
Avel Nu har det slagit slint föt mina 16 åriga valack - han försöker betäcka. Han har varit valack i ca 14 år och har alltid gått med ston...
Svar
10
· Visningar
1 321
P
Avel Jag hade tänkt börja tömköra ect. henne efter ca 1 månad i ung 2 månader, sen påbörja inridningen. Hur låter det? Hon är född -03 alltså
Svar
6
· Visningar
925
Senast: prallan
·
D
Avel Märkte att min häst hade gul mjölk i juvret idag. Samma färg som en välkokt äggula. vad är det för tecken? Juvret är hårt men det är...
Svar
13
· Visningar
7 111
Senast: dolphinsmile
·
Avel Var kommer ni ha era 07:or? Lösdrift eller i stall? Är bara nyfiken...
Svar
10
· Visningar
818
Senast: Masse
·
I
Avel Äntligen är väntan över :D Bilder på lillkillen kommer sen :) Nu är jag mest oroad över att efterbörden inte släppt ännu. Mamma...
Svar
14
· Visningar
1 042
Senast: Maltes Matte
·
S
Avel Tänkte bara höra vad ni på detta forum tycker. Mitt sto är född ganska sent. Den 16 juni 2004 så hon blev ju 3 år häromdagen. Har väntat...
Svar
9
· Visningar
852
Senast: snusisgirl
·
Avel Om en häst fått gångartsdiplom, vad innebär det?
Svar
2
· Visningar
834
Senast: borsalino
·
Avel Någon som vill hjälpa mig och förklara vad de olika sakerna betyder i bluptabellen? Vad jag förstått så är 100 normalt och sen över...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: elle12
·
E
Avel Nu får ni hjälpa mig att hitta en hingst jag söker. Jag TROR att den är holländsk och jag vet att den börjar på U och namnet är...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: EQL
·
Avel Nästan så att man får ont i magen för det brukar alltid bli så otrevligt i dessa trådar:D men jag är så nyfiken på vad ni tycker om...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: Prillan
·
L
Avel First Wish eller Dionysos?
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: rostad
·
I
Avel Hej, startar en ny tråd om detta. :d Det var mycket prat om att det väldigt, väldigt mörkbrun [Nästan svart] fölet som står i stallet...
Svar
7
· Visningar
1 362
Senast: Issa88
·
I
Avel I stallet där jag håller till finns det än shettis som i vintras kastade ett litet foster i sin box. Men vi misstänker tvillingar. För...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: Issa88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025