Lancier 987

Sv: Lancier 987

Tack för infon, låter ju riktigt intressant. Ska hålla ögonen öppna och tipsa ägarna till stoet jag tänker på.
Ulrika

fast vi kanske skulle ta och införa en taxa kring midsommar!:D

Hehe :D
Då fattar jag!! Ja det skulle nog verkligen behövas på sommaren!! :rofl:

Betäckte mitt sto med honom 2005: Men hon tog sej ej tyvärr! Hon trivdes inte alls på stället då hon nästan bara fick stå i en box, men nu har han bytt ställe som jag tror e mycket bätte! Kan varmt rekomendera både hingsten å Willhelm som har honom! de e jätte trevliga bägge 2 :D /Lotta

har ridit för ägaren och även varit där och sett hingsten, han är underbart fin :love:

dock lite busig ;)

av de avkommor jag såg som ägaren hade så var de fina!

Jag har fått intrycket av att Lancier är lite lång i ryggen, men jag tycker det är helt omöjligt att se om så verkligen är fallet, eftersom han ser så olika ut på alla bilder. Vilket kan bero på att det är lätt hänt att digitala bilder blir utdragna/ihoppressade. Någon som sett honom live och kan berätta hur han ser ut egentligen ;). I hingstkatalogen 2005 tycker jag har ser fin ut..
Ulrika

Jag har iallafall bestämt mig för denna hingst, jag tror att han kommer att passa mitt sto väldigt bra!
Jag har en bekant som betäckt med honom flera gånger och med bra resultat! :) Hoppas bara att min tjej tar sig....

jag har sett han live, men då hade han täcke på sig, blev intagen för kvällen :o

men jag håller med om att man får den känslan!

vet inte om detta är så intressant, :P
Men Lancier är mitt stos morfar, :D
han är mkt snygg o känslig häst. :)

På Lanciers hemsida står det: vi lottar ut en fri betäckning med Lancier 987 bland de som bokar betäckning före den 15/5!

men om stoantalet är för litet drar dom tillbaka erbjudandet.

Men det låter juh intressant!! :)

Jag har betäckt mitt ena sto med Looping som är e: Lancier

Ett av mina andra ston krånglar med seminen så det kommer bli naturlig på henne ev i år om vi inte skippar helt, men i af nästa år och då ligger Lancier bra till!
Verkligen en underskattad hingst!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 741
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 303
Senast: Äpplet.
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 374
Senast: athena
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 356
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka