Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Betäckte mitt sto med honom 2005: Men hon tog sej ej tyvärr! Hon trivdes inte alls på stället då hon nästan bara fick stå i en box, men nu har han bytt ställe som jag tror e mycket bätte! Kan varmt rekomendera både hingsten å Willhelm som har honom! de e jätte trevliga bägge 2 /Lotta
Jag har fått intrycket av att Lancier är lite lång i ryggen, men jag tycker det är helt omöjligt att se om så verkligen är fallet, eftersom han ser så olika ut på alla bilder. Vilket kan bero på att det är lätt hänt att digitala bilder blir utdragna/ihoppressade. Någon som sett honom live och kan berätta hur han ser ut egentligen . I hingstkatalogen 2005 tycker jag har ser fin ut..
Ulrika
Jag har iallafall bestämt mig för denna hingst, jag tror att han kommer att passa mitt sto väldigt bra!
Jag har en bekant som betäckt med honom flera gånger och med bra resultat! Hoppas bara att min tjej tar sig....
Jag har betäckt mitt ena sto med Looping som är e: Lancier
Ett av mina andra ston krånglar med seminen så det kommer bli naturlig på henne ev i år om vi inte skippar helt, men i af nästa år och då ligger Lancier bra till!
Verkligen en underskattad hingst!
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästnyheter Alla har vi väl olika definitioner på vad som är mycket pengar, för mig är det otroligt mycket pengar hon har tjänat in och jag tror nog...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.