Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Vill höra vad de blivit av dessa. ;) Hur är hästen temperament? Olater? Inriktning hopp eller dressyr? :bow:
Svar
11
· Visningar
1 765
Senast: Lavinia
·
Avel VAd kostar det ungefär för er att ta ut vet och kolla ul?
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: Josssefine
·
E
Avel Hur ser era planer ut??? Vet att det e väldigt tidigt att lägga ut tråden nu! Men hoppas på uppdatering då o då... Glöm inte att skriva...
2
Svar
36
· Visningar
2 440
Senast: Inka_NZ
·
H
Avel Jag har en häst som är importerad från danmark. Hon har inga papper så hon är registrerad som svensk ridponny. Men hon ser ut som en...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: via
·
Avel Ni såg ovan. Vill veta allt, ni som har häst efter honom, lägg gärna ut bild! Mamman till min buse är Titti Boo, ngn mer? :bow:
Svar
13
· Visningar
1 451
Senast: hannoni
·
Avel Inte ska väl stona gå i brunst nu, mitt 18-åriga sto har precis börjat brunsta. Är det bara jag som tycker att det är helt fel årstid...
Svar
8
· Visningar
962
Senast: neywaz
·
N
Avel har "tagit över", fått en sjuk släktings två shetlandsponnyer. ett sto, fem år, som är hans egna uppfödning och en vallack, ca 16 år...
2
Svar
34
· Visningar
2 668
Senast: Bubbla
·
Avel Betyder det icke godkänd på holländska någon som vet?
Svar
15
· Visningar
1 556
T
Avel Min 2,5 års valack mäter i dag 175 cm och har 21,0 - 21,5 i skena. Han e högrest och väldigt långbent. Enligt mig tycker jag absolut att...
Svar
2
· Visningar
1 585
Senast: Cairo
·
H
Avel Hejsan alla glada:rofl: ! Jag har en fråga..hur går en dräktighetsundersökning till på ett sto? Det är så att vi har köpt ett sto-...
Svar
12
· Visningar
3 381
Senast: Quinn
·
P
Avel Jag har ett 3 årigt ponnysto som jag tänkte betäcka till våren, när hon är 4 år. Det blir hennes första föl. Hon är 116cm i manken och...
2
Svar
28
· Visningar
2 967
Senast: cikoria
·
M
Avel Jag hittar ingen annan tråd om detta så jag startar en. Jag har en fölunge hemma som jag tänkte visa upp nästa år och tanken är lite...
Svar
10
· Visningar
1 470
Senast: Madelene
·
Avel Hur viktigt är det att man tar sådana och när är det man tar dom? Är det typ 5, 7de och 9de månaden? Jag iof 2månader kvar dit...
Svar
11
· Visningar
1 123
Senast: Molin
·
C
Avel mitt sto fick ett fint föl inatt, MEN något är väldigt fel !! Hon är nämligen "felskapt" därbak. bifogar en bild så får ni se själva...
2
Svar
22
· Visningar
3 372
Senast: maria_b
·
  • Låst
Avel Hästen jag har hemma på prov hade satt juver idag när jag tog in henne:eek: Hon har vad jag trodde varit brunstig då hon de senaste...
18 19 20
Svar
393
· Visningar
49 128
Senast: ameo
·
P
Avel http://www.norwegianwarmblood.com/aurelio07.pdf Är det någon som har koll på denna hingst? Exteriör? Hur han ger? Om jag vill...
Svar
12
· Visningar
1 280
Senast: prallan
·
L
Avel Vart tog han vägen förresten? 1077 eller vad hans nummer nu var.
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Lotta68
·
M
Avel letar lite efter ett sto att använda i avel, då tänkt inom dressyravel. har hittat ett e Bernstein-Toe Hold-Herzug. känner ju så klart...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Mithra
·
Avel Om ni hade en kallblodstravare och ville ta föl på henne hur skulle ni göra? jag funderar på att ta det längre fram. Men vad kan man...
2
Svar
37
· Visningar
3 114
Senast: Mish
·
A
Avel Jag har en nyfiken fråga... Brukar ni besiktiga era föl om ni säljer dem direkt när de är avvanda? Det verkar inte som att det är...
2
Svar
24
· Visningar
5 294
Senast: Månsane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka