Hur stor hingst kan jag välja?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare PonnyPenny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 967
Sv: Hur stor hingst kan jag välja?

Vart kan man hitta din fölis anons då?

Var kan man hitta din fölis anons då?

Kan inte öppna något PM för datorn är rädd för virus.

Du kan gå in o ändra inställningarna så att den tillåter pm på buke.
Det har faktiskt aldrig inträffat att jag fått något virus via pm här.
Har du dessutom en bra brandvägg så är det lugnt.

Veronas Bo-Gi är väl Kategori D ?

Vet inte hur pass vi får diskutera enskilda hingstar på Buke. Hur som helst "flyter" Bo-Gi's mankhöjd mellan 139,5 och 146 cm. Vad som är korrekt enligt svenska mått mätt vore intressant att veta. Något slutmätningsintyg är iaf inte inlämnad till Svenska Ridsportförbundet för det har jag kollat! Det ska bli mkt intressant att se vad det blir för höjd på min väntade Bo-Giavkomma u.Östertorps Ninni (welsh, fux, 129 cm).

Oj då!!! Hur ska man då veta hur hög han egentligen är?? På asrp står det ju att han är 140. Kollade på Pondus när jag var där inne. Jätte fin! Någon som vet hur han rör sig? Kanske blir lite för stor och grov för mitt sto men jätte fin iaf.

Du kan gå in på stallphem.se så hittar du info om Pondus. hans mamma Urmina e.Urbino (halvblodshingst) tävlade elit i dressyr, sedan har du mormor Famina e.LandruXX som hade en halvsyster Fabina samma mamma som vann sm i fälttävlan och många pl hoppn, sedan hade vi Epsilon som var barnbarn till Mormormor Fabiola som också vann Sm i fälttävlan och mycket pl i hopp han var renrasig Welsh. Finns väldigt många tävlade ponnyar som är nära släkt med Pondus på mors sida. Power boy är ju väl dokumenterad och är 62,5% welsh 25% arab och 12,5%eng fullbl. Funderar själv på att betäcka med honom i och med jag ridit flera hästar i stammen bakom honom och de har varit jättetrevliga,

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 133
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 344
Senast: Masse
·
Avel Jag har ett tag gått i tankarna på att betäcka mitt sto om ett par år, jag fyller 17 i år och har ett d-ponny sto - detta betyder att...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: Ketrawzc
·
Avel Har ett fullblodsto på 14år som jag funderar på att betäcka 2020. Hon har haft ett Föl tidigare (2013). Hon är liten (152cm) och...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Elmia i helgen
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Hönstråden II