Råd och hjälp!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare copy83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 372
Sv: Råd och hjälp!

Har en häst i grannstallet som är tvåkönad, räknas som en "Han" men har juver. Finns en sannorlikhet att han är steril efterom han är tvåkönad, som jag fattat det.

Kolla det där med DNA-testet som nån nämnde, annars får du väl döpa kusen till något som både passar sto och valack så det inte blir tråkigheter sen när det inte går att ändra i passet:idea:

hur ser den hästen ut då? har den alla "delar" så man kan säga att det är en pojk? :D
el ser den ochså lite små lustig ut...

dna... ok!!
visste faktist inte om att man kunde kolla det med dna.
men då ska jag göra detta. Tack!

Han är skapt som en pöjk men han har juver också!! Så han har alltså ingen vulva som din.

Mvh Maria

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: Freazer
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Ketrawzc
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 034
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka