Hjälp!!!! dräktig eller vad???? Fölar hon nu????

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hjälp!!!! dräktig eller vad???? Fölar hon nu????

Här sitter ännu en som följt tråden med stort nagelbitarintresse..:) Måste bara säga att jag blir glad av att se att det finns så många snälla hästmänniskor som är villiga att ge råd, tips och lyckönskningar och dessutom till och med erbjuder sig att åka hem till TS och hjälpa till! Go buke!

Jag ställer gärna upp för människor som har bekymmer med sina hästar, kan man hjälpa till är det väl bra. Jag hoppas givetvis att det finns folk som skulle ställa upp för mig oxå om jag behövde det.
Buke är bäst:bow:

Jag ställer gärna upp för människor som har bekymmer med sina hästar, kan man hjälpa till är det väl bra. Jag hoppas givetvis att det finns folk som skulle ställa upp för mig oxå om jag behövde det.
Buke är bäst:bow:

Håller helt med buke är bäst:D Hoppas jag kan återgälda en dag:love:

Nu drar det ihop sig:crazy:nervös är bara förnamnet:eek:

Nu lämnar jag er en stund för att gå ut och fixa transporten och hästen.

Återkommer senare med resultatet:)

Äntligen hemma här....så nu har jag kollat upp vad som hänt sen sist. Bra att de gav dig tillåtelse att åka till vet. För om du ska behålla henne som ridhäst, om hon nu inte är dräktig, kan det ju vara bra med en koll hos veterinären så du vet att det inte är något tok med henne. Kollar nu titt som tätt tills vi får besked......:D

Ja otålig!

Borde eg gå ut och mata hästar och ta in min lilla men det går ju inte...

(Vet inte ens om det är jag som ska göra det idag men jag tror det).

*kl* nååååååååååå? Låt höra :bump: *nyfiken*

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... jag vill oxå veta!!! jag har följt denna tråden i det tysta... :angel:
Kan detinte komma lite resultat nu????? :bump::bump::bump::bump::bump::bump::bump::bump:

Skulle hon vara där 16.30, så tror jag att de knappt har börjat med henne ännu:smirk:
Men de kanske är bättre på att hålla tider än andra kliniker:D

:bump::bump::bump::bump::bump:men nu får vetrinären vara snabb för buke mäniskornas skull! :mad:

Hoppar upp och ner på stolen :bump::banana::bump::banana:

Vad säger vetrinären

???????????

Dom är nog på väg hem nu, eller kanske rent av redan hunnit hem, när jag ringde o kollade läget höll dom på o lastade en lite bångstyrig ponny:rofl::rofl:

Ja nu är vi hemma med en odräktig häst:angel:

Gud vad skönt att hon inte var dräktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Undrar hur många som skulle vilja kidnappa och tortera dig nu:devil::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Asså jag behöver hjälp😰 Jag fick hem ett 4 årigt sto för tre månader sedan. Dom som importerade henne från Frankrike fem dagar innan vi...
Svar
16
· Visningar
3 224
Senast: Moa092
·
Avel hej skulle behöva lite tips råd o erfarenheter. jag har ett shetlandssto som är dräktig. Hon brunstade kraftigt o smet in till...
2
Svar
20
· Visningar
5 348
Senast: athena
·
Avel Naturen borde ju sköta det här, tycker jag, men nu har mitt sto gått över minst 25 dagar om vi utgår ifrån att hon tog sig samma dag som...
Svar
12
· Visningar
3 614
Senast: ponniplutt
·
Avel Kom till stallet idag, och noterade då att mitt sto vad som en tunna ( om man får säga så :D ), tog in henne i stallet men hade inte en...
2
Svar
28
· Visningar
11 854

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka