Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Är det någon som vet om muskeln obliquus ext. abdom. kan bli väldigt välutvecklad efter att stoet har fått ett par föl?:confused:
Svar
1
· Visningar
702
Senast: cassy
·
Avel Kan man göra UL i vilket dygn som helst? Eller är det för känsligt mot slutet? Om det är så (med tanke på att mga är tomma på...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: Saigon
·
Avel Kan tt sto hetta Gizmo? eller låter det som ett hingst/Valacksnamn?
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: oz_joj
·
Avel Hej!. Jag undrar om man får använda ! i en hästsnamn.:idea: Tacksam för svar! :)
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: sofiaspel
·
Avel Har en otroligt "dum" fråga... Efter att ha fött upp lite hästar så har jag märkt att framförallt tecken i huvudet på hästen, bläs...
Svar
10
· Visningar
1 323
Senast: Orkan
·
K
Avel Söker information och bilder på denna häst. Calimero DH 323 DU DK hingst.
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: asan
·
I
Avel Ni som har stora hästar, (180 +) hur stora var dom som unga? Jag har en hingst fødd mai 2005, som nu är 168cm. :eek: Hur stor skulle den...
2
Svar
27
· Visningar
4 433
Senast: Love_energy
·
Avel Skäll på mig om jag sökte dåligt men hittade ingen tråd som matchade det jag ville åt. Vilka eng.fullblodshingstar finns idag verksamma...
Svar
12
· Visningar
2 829
Senast: kem
·
I
  • Låst
Avel Är det någon som sett hans avkommor eller träffat honom? Hur länge har han varit i Sverige? Vet du något så berätta.... SNÄLLA!
Svar
5
· Visningar
1 171
Senast: ameo
·
Avel Funderar på att köpa en häst efter honom :love:, så jag undrar: Vad för slags avkommor blir det efter honom? Hur är dom i...
2
Svar
20
· Visningar
3 033
Senast: Panamera
·
A
Avel Vi har haft med ett föl i några trådar och diskuterat hans födelsefärg. Han är född mörkröd, med ännu mörkare RÖDA ben och huvud. Han...
2
Svar
20
· Visningar
3 850
Senast: lilla-jag
·
L
Avel jag bor i england och har ett 20 arigt avelsto....hon ar en arab x american saddlebred och jag fick henne fran stuteriet nar hon var 16...
Svar
12
· Visningar
1 307
Senast: lovelylace
·
Avel har ett sto på 3 år som är korsning Knabstrupper Ardenner.Hon är skimmel med svarta prickar. Om jag betäcker henne med en knabstrupper...
Svar
11
· Visningar
2 072
Senast: Skogstroll
·
T
Avel Jag har ett sto efter Irco Mena-Any Qestions, funderar på att ta föl på henne och tänkte använda orlando. Ngn som vet något om den...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: cirkus
·
M
Avel Jag köpte för några månader sedan ett femårigt hannoveranarsto som kom direkt från Tyskland, hon har full stam men det är inga hästar...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: Martenix
·
Avel Nu har jag pratat med två veterinärer som hurvida jag kan betäcka mitt 20 åriga ponnysto som aldrig haft föl innan, (man har ju hört så...
Svar
8
· Visningar
2 045
Senast: hanoirocks
·
D
Avel När börjar ni vänja era föl/åringar med träns? och diverse saker.
Svar
8
· Visningar
1 007
Senast: Hovdam
·
Avel Har haft iväg mitt sto på betäckning nu i sommar och efter många om och men blev hon dräktig i slutet på säsongen. Hon konstaterades...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: bondmoran
·
A
  • Låst
Avel Efter att ha tagit del av en del av inläggen på detta förträffliga forum kan vi inte annat än känna förvåning. Vi är många som har...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
13 748
Senast: ASRP
·
R
Avel Finns det någon som har haft ett sto som varit skendräktig i 11 mån det är gjort ett ul 120 dgr två blodprov 98 dgr och 121 dgr som...
2
Svar
27
· Visningar
3 227
Senast: Jojjosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka