Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Någon som har erfarenhet av detta?? Mitt stoföl, född i april, har lite mjölk i ena spenen... Det började i augusti ungefär då jag...
Svar
5
· Visningar
1 265
Senast: Marna
·
A
Avel är det någon här som kan berätta lite för mig om honom eller om någon har någon avkomma efter honom:)
Svar
2
· Visningar
712
Senast: anna_86
·
D
Avel Har hand om en holsteiner som heter Black Beauty 17 och är efter Flamingo 10 och Rendevoz II undrade vilken eller vilka sidor du kan gå...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: asan
·
Avel Någon som vet något om den här hingsten? (ska vara tyskt u med prickar över i namnet, hittar det inte på datorn) Han var e Landrat u...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: mik
·
T
Avel Jag bara undrar när man kan vänta sig att känna sparkar utanpå om stoet ska föla i april?
2
Svar
25
· Visningar
12 314
Senast: Josssefine
·
Avel Så ursäkta alla trista nybörjarfrågor. Men avelsintresset eller nyfikenheten är nyvaknad. Vad kan man möjligtvis förvänta sig av...
Svar
4
· Visningar
834
J
Avel Hallo! Jag skulle vilja be om lite hjälp när det gäller min ponnys stam. Jag köpte henne osedd från Holland i maj (2007) som...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: J_W
·
L
Avel e.Stakato Millegarne har en 2-årig hingst som dom ska visa fram e.Satisfaction..(enl.deras hemsida) Nån som känner till den...
Svar
9
· Visningar
1 638
Senast: Legend
·
S
Avel Förlåt om jag lagt tråden fel, detta kändes som det mest vettiga stället. Min 07:a föddes brun med bläs och några vita kotor. Inga...
Svar
7
· Visningar
1 619
Senast: åke
·
U
Avel Kan ni berätta era erfarenheter av denna ras? :) Hur är dom mentalt, ridmässigt etc? Kan ni inte dela med er av lite bilder :bump:
Svar
4
· Visningar
2 876
Senast: Meemisen
·
A
Avel Vill ha lite info om denna hingst och hans avkommor. Är det någon som vet? Jag har träffat på några avkommor efter honom och alla...
2
Svar
39
· Visningar
5 907
Senast: Bluefish
·
S
Avel Letar som en blå efter en sida med "världens alla" märkningar som finns på häst, någon med tips?
Svar
4
· Visningar
4 808
Senast: Ih Horses
·
Avel Skulle vilja veta hur avkommer efter denne hingst blivit? Har du en cortus avkomma eller har du ridit någon? Hur har dom varit? främst i...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 214
Senast: ancan
·
Avel Jag har en okunnig fråga, men det gäller det här med semin. Kan man få vilka hingstar som helst på semin? Jag antar att naturlig...
Svar
17
· Visningar
1 217
Senast: Welsh
·
I
Avel Avel/Hästvård eller Foder?? :confused: Mitt sto hade en väldigt besvärlig fölning förra året när hon fölade. Själva fölningen gick...
Svar
12
· Visningar
1 843
Senast: Mitrolle
·
N
Avel min "stallchef" sa att min 19 åriga arab skulle kunna få ett föl nu.. eller att hon hört att man kan betäcka gammla araber. Visste det...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: SiZo
·
O
Avel Efter nått års funderande kom ja förra hösten fram till att min lilla tös skulle betäckas och kom fram till att använda Tyrrestrup´s...
Svar
6
· Visningar
1 771
Senast: OuZ
·
Z
Avel Har ett sto e. Labrador ue.Galdiator som gått MSV hopp och LA dressyr. Grövre halvblodsmodell, lite för tung enligt mig, med med...
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: sorbisen
·
C
Avel Skulle vilja veta lite om de troligtvis danska fullblodshingstarna Harambee II och Bow Tie. Tacksam för minsta lilla info! :bow:
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Görel
·
Avel Hej! Har läst lite olika trådar men vill få infon samlad på en plats o lite mer specifik, så jag gör min egen tråd! Jag funderar på...
2
Svar
20
· Visningar
1 879
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II