Känna sparkar?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare trojalotta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 12 314
Sv: Känna sparkar?

haha okej:P spännadfe.. men man kan inte ens se den lilla röra sig i henne?

när det var tre månader kvar var det tydliga sparkar. ibland såg det ut som hade hade ett rave party i magen.. o jag tänkte shit, undra hur vild den e när den kommer ut för han partajade runt som sjutton i magen...kändes som han snart skulle komma ut.. men han höll sig kvar två veckor längre än beräknat..

men min kompis vars häst fölade tre dagar efter min såg inte en enda spark under hela dräktigheten.

Sv: Känna sparkar?

okej, aja får se hur det blir:p HAr med sett hur det kan se ut när de sparkar så.. En kompis till mig hade ett sto som de misstänkte va dräktigt..OCh et visade sig ganska snabbt att den va det med.. För när den fick vatten så belv det som du sa party där inne:P sir fräckt.. men detta va med i slutet av dräktigheten:P

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: Rosett
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
752
Hästvård skulle vilja höra era historier om sparkskador på bakbenen då min pålle blev sparkad på bakbenen och är tyvärr rädd för att han ska ha...
Svar
10
· Visningar
1 034
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka