Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Man får ju inte längre byta namn på sin registrerade häst, men får man tävla hästen under ett annat namn? Jag vet att det var tillåtet...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: Cheval
·
M
Avel Nyfiken på dessa hingstar då stoet jag har tydligen har två avkommor med dessa hingstar. Vet inte om dom är födda i holland eller...
Svar
8
· Visningar
2 566
Senast: Månsane
·
L
Avel kan det växa bort eller är det ett bestående problem?
Svar
17
· Visningar
2 415
Senast: ancan
·
B
Avel Jag har ju som en del vet en fölunge född 19 maj (halvblod). Jag är jättenöjd med henne, men nu har det uppstått ett problem... Hon...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 902
Senast: BertaLotta
·
G
Avel Ser på hemsidan för Flyinge att de ska ha Iowa på station nästa säsong! Det kanske kan bli ett lyft för en hingst med toppstam som varit...
2
Svar
22
· Visningar
2 884
Senast: simplythetruth
·
M
Avel Noen som har litt info om haflinger hingsten Striker? Har ei nydelig haflinger hoppe på 7år etter han, og hadde hvert veldig fint med...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Trygg
·
G
Avel Hej vet ni något om denna hingst,avkommor resultat mm gärna bilder...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: CowMow
·
Avel Någon som vet något om honom? Det är en skimmel, f 1977, efter Lugano I-Diolen-Ramsez x. Varken far eller morfar säger mig...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: KickiH
·
D
Avel Undrar om det finns någon instans inom Svensk avel som verkar för att vi ska få brännmärka SWB avkommor? Skulle personligen verkligen...
Svar
8
· Visningar
953
Senast: ameo
·
P
Avel Hej allihopa :) Hoppas ni har synpunkter, goda som dåliga, ang en eventuell betäckning nästa år. Jag har ett vackert och feminint 3-års...
2
Svar
36
· Visningar
3 027
Senast: design4life
·
Avel Jo, upptäckte att jag räknat lite tokigt..(skyller på grym jobbhöst...) tänkte att det blev fem månader den 10e nov men kom på nu idag...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Mitrolle
·
K
Avel Hur ska jag göra? Jag har ett föl som jag skulle vilja regga i Tyskland men vet inte hur jag ska göra, vad som behövs. Behövs det något...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: prallan
·
A
Avel Nästa år har jag funderingar på att ta föl på mitt sto. Jag har tidigare inte direkt någon erfarenhet av det här med avel så jag skulle...
Svar
18
· Visningar
3 240
Senast: anno2008
·
Avel Är det någon här som har erfarenhet av komb. Briar - fullblod? Gärna bilder också.
Svar
19
· Visningar
2 176
Senast: Unica
·
Avel Grannen har en valack född-05 med stammen Richfield-Modesto-King of Diamonds. Richfield är 164cm, och mamman till den här tvååringen...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: maria_b
·
P
Avel har en unghingst 1,5 år halvblod som jag ska visa på rådgivande bedömning:), men nu har han hunnit bli lite luden (vinterpäls) är osäker...
Svar
17
· Visningar
2 046
Senast: skings
·
Avel Vad gör ni med era åringar? Hur mycket hanteras de och vad tycker ni ingår i "träningen" vid den här åldern?
Svar
4
· Visningar
817
Senast: bigganl
·
Avel Vill ju betäcka mitt nyförvärv till nästa år och har väl lite smått börjat titta på hingst. Men jag vill väldigt gärna ha förslag på...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 679
Senast: Bismark
·
S
Avel Kan någon hjälpa mig att förstå varför denna häst inte får gröna papper? Pappa är godkänd, mamma är efter Irco Mena dock tillverkad...
2
Svar
21
· Visningar
2 280
Avel Hej!! Jag kollade runt igår om hur detta med priser är när man ska betäcka och under bärningen samt efter fölningen. Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 452
Senast: Molin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka