Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har ett sto här hemma som vart betäckt i somras. Hon gick i brunst igen men då visade hingsten inget intresse av att betäcka henne igen...
2
Svar
23
· Visningar
2 734
S
  • Låst
Avel Jag vet inte om tråden ligger rätt, gör den inte det så är nån säkert snäll och flyttar den rätt. Iaf, den är sidan, all breed...
Svar
2
· Visningar
1 496
Senast: ameo
·
M
Avel vad tycker ni om denna stam? min dotter har henne på prov, riktigt duktig häst på hoppning äv fina steg vad jag kan se, är ju inte någon...
Svar
19
· Visningar
1 682
Senast: monik
·
C
Avel Vad bertyder detta? Trak. fam. 68 Läste det efter et utav mitt stos förfäders namn.. Är det stofamilj nr 68? mvh carroo
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Görel
·
A
Avel Hej! Min lilla killes mormor har detta brännmärke på sitt högra lår. Hon importerades tydligen från tyskland till sverige, men kommer...
Svar
8
· Visningar
2 983
Senast: kem
·
T
Avel Shit, pomfrites!! Fölis blir 6 dagar gammalt imorgon (måndag 26/6) å jag har helt glömt bort att avmaska stoet, som man bör efter...
Svar
18
· Visningar
3 396
Senast: Molin
·
0
Avel Jag betäckte mitt tinkersto i våras. Higsten var 16 år gammal och ägarna sa att alla stona hade fått föl efter varje betäckning....Alla...
2
Svar
20
· Visningar
2 270
Senast: amkm
·
S
Avel Jag är en dressyr/hopp/FT människa som är trött på halvblod... jag vill ha något annorlunda och har blivit kär i rasen Percheron. Är det...
Svar
12
· Visningar
1 826
Senast: Spike
·
Avel Undrar om det är någon här som känner till något om dessa gamla halvblods/fullblodshingstar. Fullblodet San Michele Halvblodshingsten...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: Görel
·
S
Avel Vart kan man hitta vilka hingstar som ingår i stimulanspaketet för det aktuella året? Jag har kollat asvh:s sida men hittar inget:confused:
Svar
2
· Visningar
818
Senast: sydney
·
D
Avel Efter att ha läst tråden om hingstar som lämnar smått tänkte jag vilka hingstar som lämnar stort istället? Ni kunniga, vore kul att...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Dalhberg
·
H
Avel Är Levisto Z en godkänd hingst?:confused:
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Hathor
·
Avel Hej, Är det någon som vet något om en hingst som heter Menes Major? Tack på förhand!
Svar
3
· Visningar
800
Senast: KickiH
·
Avel Hej! jag undrar om någon kan svara på detta: Om man har ett "lätt" sto och betäcker det med en Nordsvensk Brukshäst , kan fölet föddas...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Masse
·
A
Avel någon som vet något om denna hingst och om han äär godkänd inom aveln?
Svar
8
· Visningar
1 897
Senast: anna_86
·
M
Avel Hej allihopa. Jag har en olderburgar hingst som aldrig är visad... Han är 7 år, kan jag få honom godkänd? Eller är det "för sent" ? Kan...
Svar
6
· Visningar
1 459
Senast: ameo
·
Avel (Snälla Ameo, flytta inte till 'Vilken färg får fölet-tråden', detta fölet är ju redan fött..) Är ju som några vet på jakt efter en...
2
Svar
27
· Visningar
3 805
Senast: swebec
·
Avel Behöver förslag till mitt sto som ska betäckas till våren efter ett förhoppningsvis bra treårs test :). Hon är e. Wind Dancer och...
2
Svar
32
· Visningar
3 498
Senast: rubytoo
·
J
Avel Hej hej! Jag undrar om man på något sätt kan värdera sin hingst prismässigt på något sätt. Jag skulle vilja veta hur mycket han är...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: juliaandersson
·
Avel Hej alla där ute!:) Vet någon om det finns någon stickelhårig hingst någonstans? Eller någon annan "udda" färg hingst?:idea: Tacksam...
Svar
13
· Visningar
1 398
Senast: fnurre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka