Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Nu har mitt sto som jag betäckte i somras. ej kollat om hon är dräktig ännu men hon har inte brunstat sen i mitten av juli. ska göra...
Svar
8
· Visningar
1 376
Avel Mitt dräktiga sto har fått en rejäl förkylning, hostar och snorar ordentligt. :crazy: Jag blir ju självklart orolig att hon ska...
2
Svar
25
· Visningar
3 942
Senast: Abova
·
S
  • Låst
Avel Ni har säkert redan läst om det men detta stod på tidningen ridsports hemsida: "Arabhingsten Smasc hittad död Arabhingsten Smasc...
Svar
6
· Visningar
2 213
Senast: ameo
·
S
Avel Jag har ett 19 årigt sto efter Marino 554- Benelux DH 211. Hon är jätte trevlig men hon har sina egna ideer. Hon ska tydligen ha varit...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: Solis
·
  • Låst
Avel Min fyraåring har alltid varit högkonsument på saltstenar men sen hon blev dräktig har det nästan blivit extremt. En saltsten (2kg)...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Ninnurur
·
Avel Ja, hur länge kan en nybliven valack betäcka (och göra ett sto dräktigt) efter kastration? Hur länge måste man vänta innan man släpper...
Svar
5
· Visningar
3 805
Senast: Angel
·
Avel Har köpt ett sto ( 4 år) som har föl vid sidan. Sto och föl står sedan ett par månader tillbaks hos fölets köpare. Nu ska jag ta hem...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: token
·
H
Avel Enligt en veterinär så har min häst en omöjligfärg. Hon är brun med svart man och svans, men har bruna ben. Dock kan de se mörka ut...
2
Svar
37
· Visningar
4 269
Senast: Veronika
·
Avel är en trakener hingst som som är morfar till mitt sto, men jag vet inget om den mer är stammen, Vers I och Ralf som morfar. Någon som...
Svar
16
· Visningar
1 426
Senast: Lewis
·
Avel för sv. ridponny samt registrering. har en massa frågor då jag inte är så haj på det där. jag har en ungponny f 05 som har delvis...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: beauspirit
·
M
Avel Jag har en unghäst som jag precis köpt och snart skall ta hem. Han har stått på lösdrift hela sitt liv. Nu till saken ... hur tycker...
Svar
14
· Visningar
1 799
·
Avel Hej alla där ute!;) Vet någon om det finns någon hemsida till hingstarna Lambouhrgini(Stavas han så?) & Gribadi? Tacksam för svar!:d
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Masse
·
L
Avel Jag har ett sto, på 16 år, som jag funderar på att betäcka till våren. hon är ett 16 årigt (litet)d-ponnysto. Mkt gott hopphuvud, och...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: lilla_myran
·
L
Avel Vi har hittat ett ponnyföl som vi väldigt gärna vill köpa. Fölet är ett "beställningsjobb" men köparen har backat p.g.a. sjukdom...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Welsh
·
K
Avel Lite klantigt men jag tog aldrig min skåde penning i sommras. Fattade aldrig det där. Hur gö man för att få den och kan man få den i...
Svar
1
· Visningar
725
·
Avel http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=133901&maxniveau=6 Vad kan man säga rent generellt om den här stamtavlan? Jag vet...
Svar
5
· Visningar
815
C
Avel Jag har alltid tyckt mycket om De Noir och hade gärna lagt honom på mitt sto Wilma e.D-Day ue.Martini. Jag vet dock inte om De Noir är...
2
Svar
20
· Visningar
2 511
Senast: Fredag
·
B
Avel Hej!! Jag undrar vilket årtal For Plesure föddes...hittar inget på google:p Så när föddes han??? Tacksam för svar!!
Svar
1
· Visningar
721
Senast: maria_b
·
Avel Chippade min ponny för en tid sedan och glömt vart /till vem den skall skickas. Ponnyn är reg i ASPR. Räcker det att skicka in remsan...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: Joyride
·
Avel :angel:Hej! kna börja med att säga; är distans-nybörjare, men fastnar nog i denna sport :love: Går i köpartankar (allvarliga) nu, ska...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
11 779
Senast: Pretty one
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka