Ni som har stora hästar...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Inspirador
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 4 433
Sv: Ni som har stora hästar...

*kl*

Denna tråd skapades i juli förra året, så då var TS häst alltså ca 14 månader, inte 2,5 år som den lär vara idag :).

TS; Vår kille som idag är 178 cm var ca 164 cm på hösten som åring. E. Briar - Parant.

Ooopps.....
Å jag som tycker att jag är så duktig på att kolla datum på inlägg och irriterar mig på alla som svarar på gamla trådar! Man är visst inte så mycket bättre själv :o
Ja ja, då är ju min nästan ponny i jämförelse.....

ursäkta trådkapet här nu men - varför vill ni ha gigantiskt stora hästar? en häst som växer sakta mognar ju i sin kropp och håller mer.

ursäkta trådkapet här nu men - varför vill ni ha gigantiskt stora hästar? en häst som växer sakta mognar ju i sin kropp och håller mer.

Jag vill ha en stor häst för det är sånna jag gillar bäst
Känner att jag trivs mest md större hästar än små hästar.

när slutar en häst vara liten?
170??

när slutar en häst vara liten?
170??

som färdigvuxen häst tycker jag att 170 hästar är precis gränsen men vill helst ha en häst på minst 180

vet inte exakt varför men jag ser stor facination av stora hästar

Jag gillar också stora hästar...de blir mer häst då...vill inte sitta o rid på små 160 cm hästar, då kan man ju lika väl rida ponny!:o:p

Det är nog en smaksak, men ja föredrar större hästar...har en 6 åring nu som är 178 cm...ja e 168 cm o vger 60 kilo o det funkar utmärkt! det gällee rju bara att ha diciplin, hästen har mindre respekt för min pappa(185 cm 0 80 kilo o tuff:p) än mig.....

Mest pula runder i skogen och en och annan tävling, men tror nog jag ska satsa på dressyr i framtiden.

Liknande trådar

Anläggning Upptäckte idag att hästarna börjat gnaga på de stora granarna i hagen. Det finns ett antal grandungar med stora granar. Bästa o...
Svar
10
· Visningar
930
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 985
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Jag ser massvis med stora dyra husbilar överallt nu för tiden. Kanske mycket för att jag själv drömmer om en plåtis. Kruxet är att ska...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
16 038
Senast: Badger
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka