Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker tänka tillbaka.. men detta hände 1976! Jag tror inte att jag ens reflekterade om det fanns fosterrörelser. Det var min.. eeh, stoets första kommande fölning, och tecknen för dräktighet fanns!Jag undrar om du kände tydliga fosterröelser och hur kändes dom, kan nog vara svårt att förklara , men det vore roligt att höra hur du upplevde det.
Ingen behandling behövdes, hon kom i brunst som ett 'normalt' nyfölat sto! Juvret sinade snabbt, så det behövdes inga åtgärder för det heller. Hon betäcktes inte om, utan såldes till en kompis.Cat_and_rat skrev:- hur bröt ni skendräktigheten? Sattes någon behandling in eller gick det över av sig själv?
Hej CK!
Jag har länge läst trådarna på Bukefalos innan jag blev medlem.Ibland har jag förundrats över en del svar på inlägg, i bland har man undrat varför folk svarar överhuvudtaget, det verkar som en del bara är ute för att jävlas jag trodde i min enfald att man skulle få svar på sina funderingar och inte nåt sarkastiskt svar. Min fråga gällde inte hur vida mitt tanggentbord fungerar utan om någon hade samma erfarenhet som jag. Jag kan berätta att jag har dysteleksi och gör så gott jag kan, men förväntar mig inte att någon är så okänslig att kommentera mitt sätt att skriva, det finns kanske många som skulle villa bli medlem men inte vågar pga såna som du.Nästa gång du ska svara på något inlägg så håll dig till sakfrågan. Mvh Ranckan