Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
Avel hej! tänkte bara kolla om någon vet när 3-årstestet är i östergötland? jag har heller inte hittat någon info om vad som ska visas där...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: design4life
·
G
Avel Kan man betäcka med en hingst som tagits ur aveln? Antar att det blir grå papper då? Någon som vet någon sådan halvblodshingst som...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: Görel
·
Avel Har en liten diskution (stavning) om raser å min vän säger att där finns en ras som heter Danskt Fullblod. Å jag säger att där inte...
Svar
6
· Visningar
1 760
Senast: Görel
·
Avel nu e det så att ja letar lite hingst :) men ja e så osäker på vad. ja har ett kallblodssto som ja tänkte betäcka till våren, men vet...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Dardo
·
L
Avel Jag har ett fint 3-årigt sto som behöver premieras men jag är själv totalt oerfaren när det gäller häst"utställningar". Jag har försökt...
Svar
5
· Visningar
683
Senast: Jejan
·
B
Avel Har någon nån info om hingsten Aer. Står och är uppfödd hos Elise tror jag. Är intresserad av att betäcka med honom. Försvunnit från...
Svar
19
· Visningar
2 182
Senast: prallan
·
Avel Söker uppgifter, registrerings-(FA-)nummer, härstamning (kan det stämma att han var e.Elim ox?), födelseår, färg, mkh, uppfödare/ägare...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: abc
·
T
Avel Någon som vet något om denne hingst? Om hans avkommor?
Svar
3
· Visningar
738
Senast: stallz
·
P
Avel Min foderhäst är e: Homosassa xx och ue: Pik Triumph. Har försökt hitta lite bilder och info om dessa hingstar, men tydligen är jag inte...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: boccia
·
A
Avel Sänkta hingstar : Cairo 869 V Sorba 928 V Billy Boy 964 C Mount Everest C Cadiac 868 C Alpen Corrado 844 C Lipton 779 C...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 899
Senast: Sili
·
Avel Hur gammal ska/bör ett sto max vara för att betäckas. Om hon har haft flera felfria fölningar tidigare och i övrigt är i bra kondition...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: Mitrolle
·
Avel Mitt sto är e Lotus Pool - Fanaan, rent fullblod med mycket bra ridmodell. Korrekt exteriört och mycket bra gångarter, 163 cm och...
Svar
8
· Visningar
1 365
Senast: Lahtel
·
Avel Avkommor som är reg.i SH är dom berättigade att vara med i 3-års tester sam kval. bed osv.????
Svar
1
· Visningar
577
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Avel Goldmine xx 984 Är det någon som har någon av kommer efter honom som man kan få se bild på. E intresserad av att betäcka mitt vbl...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: ameo
·
E
Avel Har ni någon favorit hingst ni gärna skulle använda om ni hade ett sto att avla på? Min Favorit är nog Greve Molke! :love:
3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 183
Senast: pastejja
·
K
Avel har ett sto e. vermouth - nebraska - sombrero som pga skada nu är i avel. Är betäckt med alcatraz i år och beräknas föla i aprill. men...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: KallaMigBecca
·
Avel Har letat överallt för att hitta vart man kan avelsvärdera hbl. hingstar?? Och allt vad som kommer till det är det ngn. vänligs själ...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Masse
·
Avel Någon som kan berätta lite om arabhingsten Eryk f 1973 e Dambor? Jag hittar direkt inte något när jag googlar. Vad hade han för egna...
2
Svar
29
· Visningar
2 521
Avel Vad menas om det står typ 1500kr i språngavgift? :o haha kanske ska tillägga att jag är totalt nybörjare när det gäller avel
Svar
2
· Visningar
9 508
Senast: Masse
·
Avel Hur funkar det om man betäcker ett fullt stammat halvblodssto (gröna papper) med t ex Minotaurus som är godkänd för ponnyavel? Blir det...
Svar
17
· Visningar
3 111
Senast: Liselott76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka