Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Min vän ska betäcka sitt sto e: Cortez-Maraton-Ganesco i år och ville ha lite hjälp med val av hingst. Stoet är kvadratiskt, har fin...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Fiorano
·
Avel Har suttit och kollat dessa två hingstar ett tag. Dom är ju halvbröder. Pegasus E: Dragos 316 och Langos E: Lansiär 377. Deras mamma...
2
Svar
28
· Visningar
5 496
Senast: Rosett
·
G
Avel Jag söker stamtavla till Magritte 780.Han är pappa till min sköthäst och jag skulle gärna vilja veta mer om Magritte 780.
Svar
6
· Visningar
4 113
Senast: Rosett
·
Avel Jag har ev. en häst på gång e. Trofé - Utrillo . Enligt beskrivingen från ägaren så verkar den jättebra och som om den skulle passa mig...
2
Svar
28
· Visningar
3 749
Senast: Amanda1001
·
Avel När förra årets föl hade åkt, gick det en vecka-10dagar, sen började juvret gå ner, utom ena halvan. Efter 3 veckor var fortfarande ena...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: Grandezza
·
Avel Jag hoppas tråden ligger rätt. Men har funderat mkt på förkortningarna på hästens tecken. Jag fattar ingenting. Nu kommer jag...
Svar
5
· Visningar
10 987
Senast: Görel
·
E
Avel Hejsan, jag undrar om det finns någon där ute som vet lite om Acapulco Gold 789? Jag köpte ett sto i somras som är efter honom. Hon är...
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: Emmaccja
·
T
Avel Nice 'n' Easy e ju död nu, men allt jag vet om honom är att han var en fin connemarahingst. Kan nån berätta om honom??
Svar
2
· Visningar
882
Senast: ancan
·
T
Avel Höjden för en B-ponny är ??-?? Jag vill veta:bump:
Svar
3
· Visningar
2 968
Senast: Lorelie
·
Avel Jag har hittat en hingst som jag verkligen gillar, och dessutom passar han mitt sto hur bra som helst. Men, enligt mig finns det ett...
Svar
7
· Visningar
1 312
Senast: corzette
·
R
Avel jag skulle gärna vilja ta ett föl efter mitt fullblodsto som nu är 14 år gammal, men är rädd för att du skulle bli komplikationer, vill...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: ameo
·
Avel Jag har nu en fullblodsdam hemma på foder för senare köp. Eftersom det bedrivs mycket avel på gården där hästarna står blir man klart...
Svar
7
· Visningar
900
Senast: Josefemma
·
Avel Har ett sto på foder nu för senare köp, har såtts en liten tanke i mitt huvud om eventuell betäckning längre fram. eftersom jag vill ha...
2
Svar
30
· Visningar
2 328
Senast: simpan
·
P
Avel Jag har börjat fundera lite kring att betäcka ett sto e. Feliciano med en dressyrhingst för att förhoppningsvis få fram min nya...
2
Svar
39
· Visningar
3 518
Avel Vad vet vi om honom? Gärna någon bild också? :banana:
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: asan
·
Avel Hej allihop! Vill betäcka mitt fullblodssto så småning om. Men med vad:confused: Hon är ca 160 hög,rejäl och muskulös för att vara...
Svar
14
· Visningar
1 269
Senast: NovaAngel
·
Avel Engelska fullblod tävlas ju redan i 2 årsåldern, dvs betydligt tidigare än andra hästar. Men hur anses det vara lämpligt att göra...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: KungTulle
·
Avel Någon som vet när och var New Forest SM går av stapeln i år?
Svar
3
· Visningar
1 675
Senast: carinah
·
J
Avel Vet inte riktigt om denna tråd ska vara här eller på hästvård men sannolikheten för att hitta folk med mångårig erfarenhet av rasen är...
Svar
16
· Visningar
3 482
Senast: Iglatjarn
·
S
Avel Lägg tråden rätt, vet inte riktigt var den hör hemma. Fått en häst i stallet där passet aldrig dyker upp....suck!!! Nu är det så att...
Svar
5
· Visningar
1 030

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka