Trofé avkommor

Sv: Trofé avkommor

Hade ett sto efter Trofe´ (UE: Silvan) för ett par år sedan, som vi red in och utbildade. Väldigt trevlig häst att ha och göra med och väldigt snabb lärd. Dock var hon väldigt allround som häst med helt normala gångarter och hopp teknik.

Nej men gud så söt! Visst är det han, vad roligt!
Ja maila gärna bilderna till mig, PM:ar dig om adress!
:bow: :bow: :love:

hej!

Jag lånar en maxad D-ponny (som är e:Trofe´
och U:Fennia) hon har gått L:):a dressyr mkt trevlig.

Blev de den hästen eller hittade du en annan?

På min gymnasieskola fanns det en märr e.Trofé (Besk 520 - Immer 359 - Pompe 401) född 1990

Hon är mycket trevlig och har en kanonskalle tycker jag. Ingen jättestjärna men hon hoppar trevligt.

Parami.JPG

hela stammen finns här
http://www.haststam.com/raser/svhbl_index.htm

finns en trofémärr på skolan, har jättetråkig vinkling i bakbenen, som en planka. ok gångarter, tittig men det behöver ju inte ha med blodet att göra. :)

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 076
Senast: shia
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Jate Volim
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: viltmilla
·
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 789
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka