Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Efter att ha sett honom i Globen är jag helt såld på Briar (som verkligen inte kan klassas som en gräslig häst, i så fall har man inte sett mycket... :smirk Annars skulle jag gärna betäcka med Lord Alberth, tycker om modellen på honom, och de avkommor jag har sett.
Vi tog ju och betäckte med honom i år.
Han som äger Roderik sa att fölen är ganska osociala
Men inte vår kille.. (heter Didrik)
Jätte fin och världens mysigaste.
ska kanske ta nästa år igen med Roderik.
Det finns en tråd om det (eller fanns, vet inte om den är borttagen) där hotstuff går ut med att Robin Z är död, tyvärr hade hon inte kollat sinna källor innan och dementerade det senare i tråden, Robin Z lever fortfarande.
min favvohingst e Aerline H 949
andra favvisar e Master, D-day, Cosmopolite S 1021 och Briar fast med tanke på hur master och d-day är i lynnet vette tusan om jag vågat ta den risken
dessutom har jag haft turen att träffa både aerline o master på nära håll
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.