Vilken hingst är er favorit?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Elwis_86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 98
  • Visningar Visningar 8 183
Efter att ha sett honom i Globen är jag helt såld på Briar (som verkligen inte kan klassas som en gräslig häst, i så fall har man inte sett mycket... :smirk:) Annars skulle jag gärna betäcka med Lord Alberth, tycker om modellen på honom, och de avkommor jag har sett.

Va kul!

Vi tog ju och betäckte med honom i år.
Han som äger Roderik sa att fölen är ganska osociala
Men inte vår kille.. (heter Didrik) :love:
Jätte fin och världens mysigaste.
ska kanske ta nästa år igen med Roderik.

Lina

Det finns en tråd om det (eller fanns, vet inte om den är borttagen) där hotstuff går ut med att Robin Z är död, tyvärr hade hon inte kollat sinna källor innan och dementerade det senare i tråden, Robin Z lever fortfarande.

Hoppning: Equest Carnute
Dressyr: Rubinrot om man ska välja dom i sverige...

Min favorit är fullblodshingsten Green River. :love: Ska betäcka ponnyn med honom om jag inte får henne såld. Annars gillar jag ju ridponnyhingsten Danger. :love:

OM jag måste ta ett halvblos så får det bli Prestige och Qalle... och Wetano!!! :love:

Tycker att bugatti hilltop är väldigt snygg, men jag har bara sett honom på bild, skulle vilja se honom i verkligheten också!

bugatti e HIMLA fin :love: va på flyinge i ettan på studiebesök och tittade i ridhurset så var han där, det var inte meningen men fin var han!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Roheryn
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 937
Senast: Lea88
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka