Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Ungefär hur lång tid brukar det ta för stona att sluta producera mjölk efter att fölungen har blivit skild från stoet? Har låtit mor...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: åke
·
Avel Såg förut, inte såå länge sen, en film på en hingst som vunnit både det ena och det andra.. Rasen var morgan.. Har letat som en tok...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: CowMow
·
Avel Har ni någon bra modell av övervakningskamera till stundande fölningar? Stallägarens sto skall föla i april och behöver en kamera som...
Svar
6
· Visningar
798
Senast: kvasthulda
·
A
Avel Hej jag har ett ridponnysto som är betäckt med Callahan skulle vara kul om någon som har erfarenhet av den hingsten kunde skriva en rad...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Legend
·
Avel Söker tips på superfertila hingstar för en väns räkning. Stoet i fråga betäcktes med Don Primero förra året, men tog sig inte trots...
Svar
11
· Visningar
1 349
Senast: Legend
·
I
Avel Här har jag kämpat och fått 3 hingst föl innan jag fick mitt efterlängtade lilla söta sto föl... Morr.. Där fick jag för att jag...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: ikaros227
·
I
Avel Jag fick frågan & funderar på den själv då det snart är aktuellt om allt går som jag önskar. Vad skall en 3 års hingst prestera eller...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: ikaros227
·
T
Avel förmodar jag är halvblodstam? Någon som vet om det är bra stam eller ej? Om det är bra brukshästar? Lys :)
2
Svar
26
· Visningar
3 490
Senast: Mia_R
·
Avel Tyvärr har ju Corlensky åkt till Tyskland, och kommer förmodligen inte komma tillbaka till Sverige. Jag ska betäcka mitt ena sto f-05 i...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 507
Senast: EoG
·
  • Låst
Avel Har försökt söka på First Wish med Buke-sökmotorn men får inte upp en enda träff? Vad gör jag för fel?! Jag vägrar att tro på att det...
Svar
1
· Visningar
1 404
Senast: Zuzzi
·
Avel .. någon av dessa hingstarna? Cajo Ralme Z-pablo** Tack.
Svar
2
· Visningar
846
Senast: asan
·
S
Avel Någon som känner till hingsten Ferragamo (e Freigraf).
Svar
2
· Visningar
828
Senast: KickiH
·
T
Avel Hej! Är det någon som har några avkomma efter Lipton eller Crelido? Hur är de i så fall i temp och hur rör de sig? Funderar nämligen...
2
Svar
24
· Visningar
2 928
Senast: misen
·
Avel Hur mycket till växer egentligen en 3 åring (blir 3 i sommar). Jag var ut och mätte lillkillen idag... Mäktiga saftiga... 136 cm...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: Sammet
·
I
Avel hej. köpte ett sto för ett litet tag sen som meningenär att hon ska gå som avelsto, behöer nu bara lite hingst tips.hon är 16 år gått...
2
Svar
34
· Visningar
2 665
Senast: prallan
·
Avel Ska betäcka mitt sto till våren och vill ha lite hingst råd till min lilla dam... Hon har haft 5 föl. De två sista hos mej (Veronas...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: kicket
·
Avel har som några vet ett russ sto som fått föl som har fått silver på utställning.hur ska jag göra för att premiera denna dam? Vi bor i...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: ameo
·
Avel KWPN-hingsten Flemmingh, 20 år, har avlivats efter en tids sjukdom. Det var en gammal skada som blossade upp igen och avsevärt...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Melynda
·
M
Avel Har precis köpt en häst efter honom skulle vilja veta mer :) Nån som vet??
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Magic
·
Avel jag har ett nu 3 årigt korsnings sto arab/travare som jag vill betäcka. jag undrar om någon vet någon fin hingst som kanske skulle kunna...
2
Svar
29
· Visningar
3 003
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka