Lipton & Crelido

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tessii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 928
Sv: Lipton & Crelido

Hej. Jag har en efter Lipton, valack 6år. Supertrevlig i temp och villig i arbete o i de jag ber honom att göra. Är jättenöjd med honom, har haft han i 2år nu. Önskar dig lycka till!

Har en avkomma efter Lipton. Han e super i tempet, hade aldrig hört ngt om Liptons temp förrän nu! Min e jättego!

Hej! Har en pojke efter Lipton. 1.72cm och samma färg som sin far. Kanon trevlig med supertemp, arbetsvillig, gosig och gör det jag ber om. 6år e han och jag köpte honom i aug-05. Gångarterna har blivit bättre o bättre, jag har han först o främst te hoppning men har gjort en start i dressyr:). Fler blir det! Lycka till med era nuvarande o blivande avkommor! Själv skulle jag inte tveka på en avkomma efter Lipton.

jag vet många lipton avkommor. alla dom jag känner ligger på mellan 162-170.. Jag kan ärligt säga att alla Lipton avkommor jag ridit har varit super i huvet. visst dom har offtast en åsikt om saker och ting men e kloka som attan. jag personligen gillar lipton bebisar =) jag skulle inte banga 1 sekund att betäcka med Lipton.. jag har gått å kärat ner mej i en Lipton avkomma som jag tyvärr aldrig kommer kunna köpa för hästen hoppar hus å e super fin att rida och har är 5 nu i år. så han lär ju inte säljas för någon billig peng om/när han säljs. han är 169 cm i manken. han leker över 120 med ryttare =)

så jag säger så här. skulle jag vara p häst jakt skulle jag absolut inte banga å köpa en lipton bebis =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 980
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 988
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 587
Senast: Bison
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka