Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Hur mycket till växer en 1-åring i mankhöjd? det är en halvblod/travarkorsning.
Svar
1
· Visningar
835
Senast: sheerona
·
Avel Är det så att man utgår från sísta semindag och sedan UL:ar på dag 15, 30 och dag 90 (för försäkringens skull)? Var brukar ni göra...
Svar
13
· Visningar
1 454
Senast: SeagirlM
·
Avel Hejsan, nu är jag inte helt lost vad det gäller hästar men angående avel är jag inte sååå hemma. Därför vill jag bara dubbelkolla...
Svar
14
· Visningar
1 381
·
P
Avel Jag lämnade in mina papper i början av oktober för att få fixat mitt hästpass. Men jag har inte fått de ännu...:( Min häst är ett...
2
Svar
33
· Visningar
3 208
Senast: KallaMigBecca
·
B
Avel någon som har en bild på han? eller vet något?
2
Svar
20
· Visningar
2 830
Senast: Pazuzu
·
Avel Ja inte så glad blir man ju Var och hälsade på lilla pluttan idag och fick reda på att de inte är säkra på att svullnaden efter...
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: rubytoo
·
W
Avel Är det någon i vårt avlånga land, som har erfarenhet utav det tyska bruksprovsystemet.? Det gäller hannoveranare. Det börjar med 2 års...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: wolken fee
·
B
Avel Hej Jag funderar på att betäcka mitt danska halvblodssto i år eller nästa vår. Hon är efter Raimondo, Ramiro, Lavallo. Jag har ingen...
2
Svar
22
· Visningar
1 915
Senast: Ziemona
·
Avel Tittade igenom listan på hästar uttagna till unghäst-VM, och noterade att två av sju har stammen Blue Hors Hertug - Master. Funderar...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Mabuse
·
Avel :crazy: :o Känns som jag bara ställer dumma frågor nu. Funderar på att betäcka mitt sto redan på nästan brunst. För och nackdelar med...
Svar
16
· Visningar
1 328
Senast: Mysaan
·
Avel Är de någon som använt sej av cyklon (e.cardento) i år? Någon som har sett honom live ? Jag har en valack e. cardento-rastell som...
2
Svar
30
· Visningar
4 364
·
Avel När bör man verka första gången? Mitt föl är rak och fin i benen, när bör man låta det verkas då för första gången? Och hur brukar ni...
2
Svar
28
· Visningar
4 101
Senast: Maja_Kandi
·
Avel Har ett sto E:Phaeton x som är stamboksförd på 35 poäng. Skulle det gå att registrera henne på högre poäng efter visning...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: borsalino
·
Avel Hej! Jag har en fråga till er bukare. Mitt D-ponny sto är 15 år i år. Hon har varit frisk och kry hela livet. Enligt vet så har...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: QuickStar
·
Avel Bara lite nyfiken då vi har några gulingar i grannstallet. Halvblod alltså. Alltså, vart kommer isabellfärgen ifrån? Stoet har denna...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: Sorbe
·
L
Avel Camerlengo-Allegro-Lockruf. Är det något att avla på? Tacksam för svar! :banana:
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: Lemone
·
Avel Ja hur gick det för era ston? När började ni vaka? Hur gick fölningen till? Berätta gärna i detalj!
Svar
15
· Visningar
1 869
Senast: Gabby_Ossi
·
A
Avel Vilka är Hingstar verksamma nu och då som är kända för att ge nerviga/tittiga och svåra avkommor?
Svar
1
· Visningar
762
Senast: ZOFUS
·
A
Avel Jag sökte runt lite här på alla forum om honom men hittade inget så då tänkte jag starta en liten tråd... Vad tänker alla ni stoägare...
2
Svar
23
· Visningar
5 792
Senast: Retzina
·
Avel Hur får man tag på hans blup i Holland ? Och sen är jag nyfiken på hur det har gått för de avkommor som nu är visade på 3års...
Svar
8
· Visningar
1 894
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka