First Wish

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Ankiesen
  • Startdatum Startdatum
Sv: First Wish

Neej, det hade jag helt missat...och jag som var säker på att jag äntligen hittat nästa hingst...:( *suck* Ingen chans att han återkommer i avel efter operation?

Nej, det finns ingen chans att han kommer tillbaka. Även om han opereras kommer han ju fortfarande bära på generna för struppipning, och det är ju just dem man vill ha bort...

Nähä, så trist, bara att börja leta igen då... :(För den hingsten hade jag gärna chansat...

Hej!

Kul att du tittar på en First Wish bebbe! Din nya ser verkligen trevlig ut förresten och vilken härlig stam :love:.

Här kommer en bild på min åring e. First Wish-Royal Diamond-Legat taget i maj. Exporterad till en dressyrryttare i Norge!

Kram

L

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 870
Senast: Lhas
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 657
Senast: Freazer
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Valp 2025

Hästrelaterat