Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har ett fbl 155cm hög som jag rider dressyr på.Hon är E:Eighty eight keys-northern baby. Hon är en väldigt smäcker och nätt liten...
Svar
11
· Visningar
1 186
Avel Jag skulle tycka det var spännande att veta mer om hingsten Escargot 421, jag kan bara hitta 4 registrerade avkommor till honom innan...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: pastejja
·
P
Avel Hjälp mig fatta rätt beslut gällande fölvisning Finns det erfarna här på buke som kan hjälpa mig med olika argument, för o emot...
Svar
9
· Visningar
1 449
Senast: Mitrolle
·
Avel Söker hingst för fulla muggar. Zardin ska finnas tillgänglig via fryst sperma i Danmark. Bor nära gränsen och undrar nu dels över hur...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 139
Senast: Bintang
·
C
Avel Hittade en artikel på hopphästklubbens hemsida. Tänkte lägga in artikeln här i debatternas egna Mecka :D eftersom jag tycker att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 914
Senast: clownen
·
Avel Jag har just köpt en 1-årshingst efter Toronto (Now or Never e Voltaire), Dynamik -Dynamo stam så nu undrar jag vad Toronto och Now or...
Svar
12
· Visningar
1 838
Senast: lytesout95
·
S
Avel Jag är spekulant på en dressyrhäst från Tyskland. En tvåårig hingst som är efter Golf Club. Har aldrig hört talas om Golf Club tidigare...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: souths
·
C
Avel *Spinoff* på en annan tråd där jag undrade hur många som planerar att låta dem bra döttrarna till sina avelsston, gå in i aveln? Bra...
2
Svar
20
· Visningar
1 747
Senast: Månsane
·
S
Avel Ni som har haft många ston att jämföra på... jag vet ju att vissa ston kan visa brunst trots att de är dräktiga. Hur ser man skillnaden...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: Svanhild
·
M
Avel Har ett welshsto som är ca 133 cm. Skulle vilja betäcka henne så jag kommer upp i storlek till stor C eller liten D. Vet att...
2
Svar
38
· Visningar
3 639
Senast: Elisabethh
·
M
  • Låst
Avel Stoföl e Akribori som är mörkt brun och mamman är brun. Hon föddes med en färg som ligger mer åt mammans håll, men med en mörk stor...
Svar
3
· Visningar
1 468
Senast: ameo
·
Avel Mitt ena sto blev kollat idag o va dräktig med tvillingar så dom klämde ena idag. Hon ska kollas på fredag igen för att se om det...
2
Svar
37
· Visningar
3 482
Senast: Månsane
·
C
Avel Hej :confused::confused: Jag undrar vad som händer om ett föl har överbett? kan det växa bort? Kan man avla på henne som vuxen? Sista...
Svar
5
· Visningar
1 351
Senast: misen
·
P
Avel Ni som skall köpa ridponny och även uppfödare, tycker ni att det spelar någon roll vart ponnyn är reggad? För att få fram en ridponny...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: Rodde
·
K
Avel Är det någon som har avkommor från dessa 2 hingstar. Har själv en paint efter Vic Tim Rocket och långt bak Mischief men han är så liten...
Svar
13
· Visningar
2 549
Senast: Freaky_Em
·
B
Avel Mitt sto betäcktes måndagen den 14/7 och allt gick enligt planerna i stort. Äggblåsan var stor i måndags morse och hon inseminerades...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: black pearl
·
F
Avel Här kommer några rent hypotetiska frågor som jag inte kan finna svar till på ASVHs hemsida, kanske kan någon av er alla där ute svara...
Svar
7
· Visningar
1 409
Senast: dobbis
·
S
Avel spånar helt fritt nu, bara så ni vet det... har köpt mig ett NF sto, helt underbar såklart! 139cm, ganska grov, långlinjerad och med...
Svar
13
· Visningar
1 383
Senast: sinner
·
S
Avel Min häst är undan ett hollänskt sto som heter Wietske, som i sin tur är efter Kommandeur - Marlon xx. Kan någon hjälpa mig med allmän...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: svspang
·
Avel En av mina långtidsplaner är att kunna göra det. Men i praktiken vet jag ingenting :crazy:. Kan inte ni som har station berätta lite...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 564
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka