Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick inget svar eller kvitto när jag skickade till ASRP förra året. Jag ringde dit efter 2 månader för jag blev lite orolig att papperna trots allt inte kommit fram men det hade dom o fick då besked att det skulle ta 2-3 veckor till. Men det tog nästan 5 månader och detta var ju förra året då jag inbillar mig att dom inte hade lika mycket att göra som nu.. Tror inte att du behöver vara orolig! Men du kan ju ringa o höra vad dom säger men räkna med att det tar längre tid än dom säger..Snuffsan skrev:Har alla fått svar eller kvitto från ASRP då ni skickat in passansökan? Jag skickade rekommenderat och har inte hört ett knyst.
Ska jag bli orolig?![]()
Warmia skrev:Jag lämnade också in mina i oktober fast för ponny i stället, har inte sett röken av dom. Fick en lapp precis i början att det skulle ta 12 v men det stämmde ju inte....
Jag lämnade in mina papper i början av oktober för att få fixat mitt hästpass. Men jag har inte fått de ännu...Min häst är ett halvblod så det var flyinge som fick ta hand om passtillverkningen.
Ni med halvblod, har ni fått era pass? Ni som skickade in innan oktober har ni fått era pass?
Om jag ska tävla vilka papper ska jag då visa upp då jag varken har hästpasset eller mina gamla papper. Räcker det med kopiorna på de gamla papprerna?
Mvh Jenny![]()
Läste fel, trodde du skrev 1/2 år! Då är det nog du som har äran att inneha vänterekordet![]()