Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag försöker få reda på lite hur långt gången min flicka är. Hon har gått hos hingsten från juni eller juli ända till september. Jag...
Svar
5
· Visningar
891
Avel Jag är ny här på buke och skulle vilja ha lite experthjälp:)Jag köpte i höstas ett shettissto.Nu ijanuari fick vi världens chock då vi...
Svar
14
· Visningar
1 373
Senast: sonette
·
Avel Körde förbi en känd uppfödare igår! Tittade ut i hagen där 1åringarna (födda 2008) gick vilka giganter!!! Hur fär man unghästaran...
2
Svar
35
· Visningar
4 753
T
Avel Sen i lördags bor mitt sto och fölet (6 mån,flyttar sista feb) i varsin box på natten,allt funkar jättebra.Jag har inte gett henne ngt...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: tya
·
Avel Vad tror ni om den kombinationen? Jag har sökt lite på google men jag hittar inte någon häst med den kombinationen, kanske är det ingen...
Svar
12
· Visningar
1 712
Senast: Sighttosee
·
A
Avel Vad säger den stammen er mer erfarna? sto e Capital, u New Wave, Shah x
Svar
2
· Visningar
780
Senast: stallv
·
T
Avel Hej! När betäcker ni era treårsston som gått treårstestet? Vilken månad går testet i skåne? :confused:Jag vill ju betäcka så tidigt som...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: SeagirlM
·
Avel Ja, som rubriken lyder, vilka hingstar har lämnat bra på ** ston? Några som lämnat bättre/sämre än andra?
Svar
16
· Visningar
1 392
Senast: gragge
·
Avel Jag har tänkt betäcka mitt sto, ev i år men mest troligt nästa år. Jag är jättedålig på det här med hingstar och skulle vilja ha lite...
2
Svar
33
· Visningar
2 692
Senast: Soraya98
·
J
Avel Kanske de ligger i fel tråd.. Flytta isf:) När ni kastrerat era hingstar, vad har då hänt med storleken på dem? Man hör så olika.. Att...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Java87
·
Avel En kastning/dödfött föl el föl som dör innan registrering kan ju få en del följder jag faktiskt inte tänkt på innan och då pratar jag om...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Orkan
·
S
Avel Jag har en 10 månaders hingstföl som är helt självständig har absolut inga problem med att bli ensam och skiljas från sin mamma. Men han...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Görel
·
P
Avel Hej alla! Mitt första inlägg på Buke. Jag har en fråga om auktioner, är det bara utvlada hästar med riktigt bra stammar som säljs på...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: M_Q
·
Avel Danone 1040 A Har BLUP-index 137 i dressyr. Dionysos 1038 A Har BLUP-index 132 i dressyr. Dirco Hästak 1005 A Har BLUP-index 140 i...
Svar
11
· Visningar
1 342
Senast: mimus
·
Avel Jag har ett litet mysterium åt er färgkunniga, som jag skulle vilja ha hjälp med att lösa. (Ursäkta den dåliga kvalitén, jag har...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 420
Senast: Pazuzu
·
Avel Hon kastade i natt, och tiden stannade här hos oss, vet inte hur jag ska gå vidare nu. Ett ljuvligt litet sto föl som kom 2 månader för...
Svar
19
· Visningar
1 611
Senast: mag
·
E
Avel Funderar på att betäcka mitt sto på fölbrunsten och skulle då vilja ha en liten dialog här om vilken hingst som skulle kunna passa...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: KickiH
·
Avel Jag har nu bestämmt mig för att ta chansen att betäcka med ett bra sto. E Magini hela stammen...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 772
Senast: SeagirlM
·
  • Låst
Avel Nu är jag nyfiken på fölfärg, någon duktig som kan det där med färg? Såhär ser stammen på fölet ut: e. leverfux ee. svart eu...
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: ameo
·
L
Avel Fråga/tips?? Har 2 sto här hemma, det ena (halvblod) har jag leasat så hon bär på mitt föl, :love: sen ska hon tillbaka hem igen. Har...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: mik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka