Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Blev lite nyfiken på denna hingst. Vet en hel del vad han har lämnat för avkommor, både här i Sverige och utomlands. Men tävlade han...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Dark Ronald
·
Avel Någon som vet stam och information om denna ridponnyhingst? Det jag vet om hingsten är att han är född 1988-04-16, mörkfux, 146 cm...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Pam
·
Avel Kopierat från Radio Blekinges hemsida "Hästuppfödare stäms av kunder Ett par från Småland stämmer en hästuppfödare i Blekinge på...
Svar
14
· Visningar
2 833
Senast: black pearl
·
G
Avel Vad anser ni om att ta föl på ett sto med spatt? min älskade häst och bästa vän fick nyligen diagnosen spatt, dock fortfarande mycket...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 445
Senast: Mosaic
·
J
Avel hej! Jag har ett 23 årigt irlänskt korsningsponny sto, som det skulle vara roligt att ta föl på (det skulle vara hennes första...
Svar
10
· Visningar
1 268
Senast: Görel
·
I
Avel Har en liten shettishingst här hemma som jag funderar på hur jag ska göra med. Han ska kastreras under våren, men är fortfarande...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: cirkus
·
Avel Nu har jag en fråga, kära Buke'are.;) Jag har ett 13årigt varmblodssto som är piggt och friskt. I går blev jag tillfrågad av...
Svar
10
· Visningar
926
Senast: lynxlady
·
Avel Ska betäcka stoet och vill gärna ha fölet rätt tidigt på året. Förhoppningsvis i början av mars(tror inte jag vill ha tidigare, men får...
Svar
12
· Visningar
1 082
Senast: linnsan
·
G
Avel Jag söker en ädel hopphingst som kan matcha mitt Irco Marco sto. Ska ej ha ren fullblods hingst denna gång (har två avkommor e.Goldmine...
2
Svar
31
· Visningar
3 088
Senast: Sock
·
S
Avel Hej undrar om ni har erfarenhet om de går bra att ha åringen med när de nya fölet är född? Ja väntar föl mitten på mars, så ny hage är...
Svar
14
· Visningar
1 800
Senast: aldente
·
R
Avel Min kompis sålde ett sto för drygt ett år sedan, och har nu blivit erbjuden att betäcka henne i år och sedan få fölet. Varken de nya...
Svar
15
· Visningar
1 331
Senast: Reperis
·
Avel Börjar närma sig betäcknigstider så tänkte göra en ny tråd till mitt sto. Hon är utlånad men tjejen som lånat henne vill gärna att jag...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Sock
·
Avel Min utrilloavkomma är född 1983. Utrillo dog 1984 och jag undrar om det finns avkommor efter honom kvar i livet.
Svar
4
· Visningar
899
Senast: catjamarie
·
Avel Jag har kört fast så nu behöver jag förslag på tänkbara hingstar,konstigt det var inte länge sedan allting var väldigt klart,nu tycks...
Svar
11
· Visningar
1 093
Senast: mydia
·
Avel Hej, jag undrar lite hur det står till med eran ekonomi just nu, går det att sälja hästar, planerar ni att betäcka till sommaren...
Svar
12
· Visningar
1 389
Senast: Welsh
·
D
Avel Hej jag har ett 18årigt sto som jag verkligen skulle vilja ha ett föl efter. Är hon för gammal? Jag har för mig att det inte ska vara...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: DelsesRoad
·
Avel Då mitt halvblodssto står långtidskadad (ligamentsskada efter bus i hagen) och vi inte riktigt vet när eller om hon blir bra har vi...
2
Svar
22
· Visningar
2 857
Senast: Mabuse
·
Avel Är det någon som vet vart man kan få tag i äldre ponny bruksprovs resultat? Letar ifrån åren 98-99.
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Pazuzu
·
Avel Jag har funderat 300 varv på hingstar till denna damen nu och hittar varje dag nya spännande intressanta hingstar men nu känner jag mig...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: QuickStar
·
T
Avel Om man har ett sto med övanstående kombination, är detta intressant, mycket intressant eller totalt ointressant. Motivera gärna! Snygg...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka