Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Fölet är fött maj 03, jag hade ute en id kontrollant som fyllde i alla papper. Men pappret från stuteriet (heter det fölrapport kanske)...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: fantastic
·
L
Avel vill veta mer om denna hingst, någon som vill berätta lite? :idea: speciellt avkommor, vad han nedärver. Undrar också vem mamma Dögun är...
Svar
9
· Visningar
2 274
Senast: jennan
·
M
Avel Är det någon som vet vart årets treårstest för ponny kommer att annordnas? är det på flera ställen eller är det endast på ett ställe i...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: lil-sis
·
F
Avel Hur blir unghästen breeders ansluten?
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Mitrolle
·
A
Avel Hyr en arabponny som jag kanske ska köpa och får ständigt höra kommentarer i stil med "Ja, det är väl inte så konstigt, han är ju arab"... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
9 511
Senast: nevermind
·
L
Avel alltid kul och höra vad andra gör med sina föl,hantering m.m! till sommaren fölar mitt vbl! :love: när sätter ni på grimma på fölisen...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Rodde
·
Avel hej är det någon som vet mer om ovanstående hingst samt Möttull fra saudanesi ? vore kul med lite info då der är min hästs far och morfar.
Svar
1
· Visningar
988
Senast: Sesselja
·
R
Avel Har søkt på Ped. query og Del Mar fullblod, men finner ikke hestene. Søker stamtavle/info om følgende; - Samson Esquire, KWPN e. Samber...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: asan
·
R
Avel Vad skulle ni välja för ras till en Varmblodig travare som ska anvädas som ridhäst? 2 3
Svar
51
· Visningar
3 848
M
Avel Ni får tycka precis vad ni vill, men jag vill ba säga att travare INTE är hopplösa. Ni som säger att de är så himla och inte kan... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 627
Senast: Lazio
·
R
Avel skriver folk så här: nordsvensk ridhäst sto (travstam) när det heter kallblodstravare? :confused:
Svar
4
· Visningar
792
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Skärpning! Nu vill jag se duktiga visare till sommaren! Nä men ärligt talat, bara att inte störa hästen är svårt och det krävs träning... 2
Svar
30
· Visningar
2 000
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Avel mitt sto har kommit in på 5dagen sen hon blev avvand från sitt föl och nu är juvret ganska hårt men det kommer lite mjölk ur det,hon...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Magdalena
·
Y
Avel Ska ni visa dem i sommar? Vad finns det för visningar? Hur fungerar de? Vad är bra respektive dåligt med dessa visningar?
Svar
4
· Visningar
801
Senast: Znozan
·
A
Avel Föl efter Donnerfly & Good future??? Hejsan, jag skulle vilja veta en massa fakta om donner fly och good future,är det någon som vet...
Svar
6
· Visningar
1 262
Senast: Lazio
·
Avel Som de flesta trådarna här visar, så duger travaren alldeles utmärkt som ridhäst. Men trots att de flesta är överens om det, så ska... 2
Svar
36
· Visningar
2 010
Senast: Yrja
·
W
Avel Finns det någon sådan? och i så fall i närheten av värnamo, eller i alla fall i småland typ?? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: Selja
·
Avel Varför ges en häst med fullständig utländsk härstamning gråa papper i Sverige? :confused: Jag förstår om ASVH inte vill sätta hästen...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Magdalena
·
Avel Jag vill veta så mycket som möjligt om denna ras och användningsområde. Berätta gärna vad ni har era isläningar till. Vill ha svar på...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: Sesselja
·
F
Avel Vilken islandshingst har högst BLUP i hela världen?
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka