Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Som de flesta trådarna här visar, så duger travaren alldeles utmärkt som ridhäst. Men trots att de flesta är överens om det, så ska...
2
Svar
36
· Visningar
1 946
Senast: Yrja
·
W
Avel Finns det någon sådan? och i så fall i närheten av värnamo, eller i alla fall i småland typ?? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 183
Senast: Selja
·
Avel Varför ges en häst med fullständig utländsk härstamning gråa papper i Sverige? :confused: Jag förstår om ASVH inte vill sätta hästen...
Svar
17
· Visningar
1 291
Senast: Magdalena
·
Avel Jag vill veta så mycket som möjligt om denna ras och användningsområde. Berätta gärna vad ni har era isläningar till. Vill ha svar på...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: Sesselja
·
F
Avel Vilken islandshingst har högst BLUP i hela världen?
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Freyr
·
Avel Jag har lånat ett sto för att låta henne bli betäckt, nu funderar jag på vad man skall välja. Jag är inte så insatt i detta med avel på...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Boj
·
M
Avel min d-ponny hingst som ska vara korsning hlb/welsh är mörkbrun med stjärnämne men det som är så konstig och som ingen verkar kunna svara...
2
Svar
22
· Visningar
2 055
Senast: Welsh
·
M
Avel på vilken station finns marwin? är det någon som vet hur mycket språngavgiften och resterande ligger på? vill även ha tips på andra...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 605
Senast: neywaz
·
Avel Jag går i valet och kvalet,vad tusan ska jag göra med åttamånaders fölet nu?Han börjar gå sin mamma på nerverna och han får inte heller...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Backahasten
·
S
Avel Hittade denna ras Boer på en rassida.. aldrig hört talas om, vet någon vad den heter på svenska till att börja med?
Svar
3
· Visningar
907
Senast: Paso
·
M
Avel Hur hittar man stam till dem? :confused:
Svar
6
· Visningar
801
Senast: sussisus
·
Avel mamman är en arab tror hon e AB premierad. pappan godkänd welshhingst dock var han ej betald de året han råkade betäcka henne. han var...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Alexandra_W
·
N
Avel hejsan alla!! jag har en liten fråga med det här med papper på hästen det finns ju gröna osv.. vad menas med det.. jag kan inget om...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Görel
·
Z
Avel Hej Alla! Jag fick en fråga av en väninna häromdan och tänkte fråga er vad ni tycker . Hon arbetar i riksdagen och har på sitt bord...
Svar
12
· Visningar
1 371
Senast: zoccer
·
B
  • Låst
Avel Jag har två minishetlandsston. Den ena rödskimmel och den andra rödfux m ljus man o svans. Min sambo och jag skulle så gärna vilja ha...
Svar
8
· Visningar
1 540
Senast: ameo
·
V
Avel vet någon? förut var det väl SPAF som hade hand om det? ASRP är ju en avelsförening med väl uttalade mål om att skapa en svensk...
Svar
13
· Visningar
1 225
Senast: Rodde
·
B
Avel Polaren har ett New Forest sto som hon håller på att sälja som avelsponny. Hon har en bra stam (E. Staldens Pascal Paoli Exmoor, U...
Svar
14
· Visningar
1 384
Senast: BeastieBabe
·
B
Avel Jag har tagit hand om en vanskött liten ponny, nu till sommaren tre år. Enligt lite efterforskningar så är hon korsning Shetland/Welsh...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: lila
·
A
Avel Jag har ett sto e, A´Khan Z (Alexis-Pilot) - Triumph DH. Alexis är efter Alme. Lite krångligt att skriva stammen! :confused: Hon är 166...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Rie
·
A
Avel Hej,jag har ett föl som jag tänkt betäcka senare om allt går som det ska,men funderar redan nu lite på vilken hingst som skulle passa...
Svar
17
· Visningar
1 609
Senast: Illiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2