Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Någon som har några bilder eller länkar till sidor om honom?
Svar
3
· Visningar
2 345
S
Avel Skulle ni kunna tänka er att köpa en travare som ridhäst? Varför, eller varför inte?`
2 3
Svar
53
· Visningar
2 587
Senast: Ebony
·
Avel När stängdes shetlandsponnyernas stambok, från vilket år? Jenny
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Jamtland
·
L
Avel hej! nån som känner till lite avkommor till Kjarni frá Kalfsstödum och vet vad han nedärver? Speciellt psyke och proportioner.
Svar
13
· Visningar
1 866
Senast: Brolinskan
·
K
Avel Hur är det på shetland? Hos halvbloden kan man ju få gråa papper på en avkomma som inte har full stam, men hur är det med shetland? Jag...
Svar
13
· Visningar
1 580
Senast: ameo
·
F
Avel Fölet är fött maj 03, jag hade ute en id kontrollant som fyllde i alla papper. Men pappret från stuteriet (heter det fölrapport kanske)...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: fantastic
·
L
Avel vill veta mer om denna hingst, någon som vill berätta lite? :idea: speciellt avkommor, vad han nedärver. Undrar också vem mamma Dögun är...
Svar
9
· Visningar
2 253
Senast: jennan
·
M
Avel Är det någon som vet vart årets treårstest för ponny kommer att annordnas? är det på flera ställen eller är det endast på ett ställe i...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: lil-sis
·
F
Avel Hur blir unghästen breeders ansluten?
Svar
1
· Visningar
834
Senast: Mitrolle
·
A
Avel Hyr en arabponny som jag kanske ska köpa och får ständigt höra kommentarer i stil med "Ja, det är väl inte så konstigt, han är ju arab"...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
9 283
Senast: nevermind
·
L
Avel alltid kul och höra vad andra gör med sina föl,hantering m.m! till sommaren fölar mitt vbl! :love: när sätter ni på grimma på fölisen...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Rodde
·
Avel hej är det någon som vet mer om ovanstående hingst samt Möttull fra saudanesi ? vore kul med lite info då der är min hästs far och morfar.
Svar
1
· Visningar
978
Senast: Sesselja
·
R
Avel Har søkt på Ped. query og Del Mar fullblod, men finner ikke hestene. Søker stamtavle/info om følgende; - Samson Esquire, KWPN e. Samber...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: asan
·
R
Avel Vad skulle ni välja för ras till en Varmblodig travare som ska anvädas som ridhäst?
2 3
Svar
51
· Visningar
3 771
M
Avel Ni får tycka precis vad ni vill, men jag vill ba säga att travare INTE är hopplösa. Ni som säger att de är så himla och inte kan...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 503
Senast: Lazio
·
R
Avel skriver folk så här: nordsvensk ridhäst sto (travstam) när det heter kallblodstravare? :confused:
Svar
4
· Visningar
781
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Skärpning! Nu vill jag se duktiga visare till sommaren! Nä men ärligt talat, bara att inte störa hästen är svårt och det krävs träning...
2
Svar
30
· Visningar
1 944
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Avel mitt sto har kommit in på 5dagen sen hon blev avvand från sitt föl och nu är juvret ganska hårt men det kommer lite mjölk ur det,hon...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: Magdalena
·
Y
Avel Ska ni visa dem i sommar? Vad finns det för visningar? Hur fungerar de? Vad är bra respektive dåligt med dessa visningar?
Svar
4
· Visningar
791
Senast: Znozan
·
A
Avel Föl efter Donnerfly & Good future??? Hejsan, jag skulle vilja veta en massa fakta om donner fly och good future,är det någon som vet...
Svar
6
· Visningar
1 248
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka