Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
Avel Tycker båda verkar fina och bra.. Någon som vet för och nackdelar med de hingstarna? Vad de har lämnat och hur stora avkommorna blivit...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Ernst
·
Avel hingsttips hitåt!! Har ett sto med 50%fbl, (e:columbus xx. ue:bordeaux. uue: harras) väldigt ädel modell, är nog bara strax över...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Clintan
·
Avel Kan nån berätta vad som händer då? Måste ponnyn visas riden? Har bara läst vad som gäller för stor häst och jag fattade som att man...
2
Svar
27
· Visningar
2 224
Senast: TeamTanja
·
G
Avel Jag skulle vilja veta lite om arabhingsten Algorytm. Vad har han åstakommit, vad har hans avkommor gjort? En kompis med ett vackert...
Svar
16
· Visningar
1 073
Senast: Galadriel
·
L
Avel mitt sto är fux och pappan är mörkburn*silver pine* båda är travare! på mammans sida så är hennes pappa*västerbo gracis* mörkfux och...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: lie
·
T
Avel Har ett 19-årigt halvblodssto som är dräktig och ska föla i maj. Hon har haft föl som 8- och 9 åring. Vet inte riktigt hur jag ska göra...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Lady
·
Avel Är det någon som har förhandsinfo om några godingar som kommer till Bruksprovet i år?
Svar
11
· Visningar
1 235
Senast: Cyllene
·
Avel Har köpt en häst som är efter Dunhill H. Ett namn jag inte alls känner igen. Någon som vet något om denna hästen, vad den har presterat...
Svar
3
· Visningar
1 214
Senast: kicki71
·
B
Avel Hej! Jag har en korning nordis/svenskt halvblod men hon är gammal nu så det är dax att se sig om efter nya project. Jag har ridit min...
2
Svar
23
· Visningar
7 533
Senast: akktern
·
F
Avel Jag diskuterade detta med en kompis, och hon trodde fjording, den grövre typen då alltså, stämmer det, Eller har ni andra förslag. :bump:
Svar
10
· Visningar
1 677
Senast: akktern
·
F
Avel Är så ledsen för mitt fd stos skull, jag sålde henne för två månader sedan, då gått dräktig i 6 månader. Idag skulle hon varit 8 månader...
Svar
14
· Visningar
1 259
Senast: Rodde
·
D
Avel Vad betyder KWPN? Har sett det i sammanhang med Holländskt Halvblod, KWMP. Så vad betyder det? :crazy: Har ingen aning ;) Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Anna
·
B
Avel Hejsan! Undrar om ngn vet ngt om Blaer fra Argerdi? Tack på förhand. :confused:
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Buick50
·
B
Avel Vilken färg tror ni att det blir??? Stoet är Mbr och hennes pappa också och farfarn.. Hingsten är Skäck och hon som äger honom avlar...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: LaMaya
·
Avel Såg att det kommer anordnas sådana nästa år. Är det något nytt att visa valacker? Någon som vet vad som gäller för det? Hade ju varit...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Freyr
·
B
Avel Hej! Jag har ett sto som jag tänkte avla lite på. Hennes farfar är Robin Z :love:. så hon har bra stam. :rofl: Men det är ett problem...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: Emmizen85
·
L
Avel Är det någon här som äger en Criollo eller känner till rasen som skulle kunna berätta lite om den, positivt som negativt.Är väldigt...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Paso
·
E
Avel Mitt sto ska föla i April. Hon var i bra kondition i höstas när plötsligt båda hästarna fick en virusinf. och fick stå i vila från...
Svar
5
· Visningar
980
Avel är det fler än jag som har ston som är brunstiga året om!?! Mitt 5-åriga sto är brunstigt nu igen (hon har varit så hela året, från och...
Svar
11
· Visningar
1 670
Senast: exitingflame
·
K
Avel Efter hingsten Karulus (arab) och ett arabiskt sto vid namn Sikita. Någon som vet något om dem. Har försökt leta efter dem men utan...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Cesam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka