Hblhingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare GoddessOfLove
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 863
G

GoddessOfLove

tänkte på hingstar som carte d'or, nobel 944, cortus o diverse hopphingstar. vad tar de emot för ston rent generallt sett?

Vad de tar emot för ston ? Mig veterligt så har halvblodhingstarna inte restriktioner på vilka ston de tar emot. De tar väl emot vilka ston som helst. Men olika stationer kan ju ha olika filosofi.

ston av alla raser tänkte jag på :)
d va nån som sa till mej att dom flesta inte tog emot travare :confused:

Jo, de tar generellt emot ston av alla raser. Även i den branschen ser man bara till pengar in. Tyvärr.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 261
Senast: Murray
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 502
Senast: julgrisen
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 158
Senast: mars
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 917
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka